bepaalde mappen beveiligen in thuisgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel1991r

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2012
Hallo,

ik heb thuis 4 computer met Windows 7 Enterprise 32bits en 64bits, nu ben ik bezig met een thuisgroep aan het maken. het probleem waar ik niet uitkom is dus, ik heb op 1 pc allerlei bestanden staan zeg maar een soort servertje :p. Nu wil ik een aantal mappen helemaal vrij te benaderen zijn via een andere pc. maar ik heb ook een aantal mappen waar ik liever heb dat niet iedereen hier in kan. heeft iemand een oplossing?
Dat ik het bijvoorbeeld met gebruikersnaam en wachtwoord moet doen ofzo? ik ben al een hele tijd aan het proberen, maar kom er echt niet uit...

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:d

Mvg Daniel

Automatisch kunnen andere thuisgroepgebruikers niet in de mappen in Gebruikers komen volgens mij. Je kan dat altijd nog aanzetten. Als je niet wilt dat een map bekeken wordt door anderen, rechtsklik je op de map --> submenu "delen" --> knop "gevanceerd delen" --> vinkje weghalen bij "deze map delen". Als dit niet werkt hoor ik het wel :D

Dat is het hem juist, ik moet hem namelijk wel delen, want soms zit ik ook achter me laptop bezig met mijn werk, en dan is het wel makkelijk dat ik het kan delen, anders zit je telkens met zon usb stick te knoeien:P, dus hij moet wel gedeeld worden, probleem is dan dat de rest ook toegang krijgt op deze map, en dat is juist niet wat ik wil..
Begrijp je?

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan