bepaalde nr blokken

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo heb een nokia n70 nu wil ik 2 mensen in mijn foon blokken vroeger kon ik dat wel maar ja dat wa in de tijd van libertel nu heb ik telfort heb hun gemailt .
Hun zeggen als ik iemand wil blokken dan moet ik de code van de nokia invullen als ik dat doe zegt die code fout u moet de code opvragen bij u provider ....nou weet ik dus nog niet bij wie ik moet wezen iemand een suggestie

mvg sjoerd

Waarom blokkeren? Dan neem je toch gewoon niet op, of je drukt op weigeren.
Er zijn wel programma's waarmee je bepaalde nummers kan blokkeren, echter dan worden ze doorgeschakeld naar je voicemail.
Gaan ze nummer onderdrukt bellen, komen ze er altijd doorheen.

Een programma om nummers te blokkeren is Advanced Call Manager.

Ja
Dat is een mogelijkheid maar ik kijk nooit wie me belt.
Pak altijd gewoon op .maar als je iemand blokt dan krijgt die als ik het me goed herinderd een gesprekstoon.
En ja sommige mensen ken je wel zeggen heb liever dat je niet belt maar ja die blijven het toch doen voral met een slokje op.
mvg sjoerd

Ja
Dat is een mogelijkheid maar ik kijk nooit wie me belt.
Pak altijd gewoon op .maar als je iemand blokt dan krijgt die als ik het me goed herinderd een gesprekstoon.
En ja sommige mensen ken je wel zeggen heb liever dat je niet belt maar ja die blijven het toch doen voral met een slokje op.
mvg sjoerd

Het programma doet hetzelfde wanneer jij op de weiger knop drukt. Staat je voicemail aan, krijgt dat persoon ook je voicemail.

Maar ik zou zeggen, probeer dit tooltje eens: http://www.webgate.bg/products/acm/trial/s60_2/pre/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan