Bepaalde sites openen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

happyrataplan

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2004
Hoi, hoi,

Sinds een paar dagen kan ik bepaalde sites niet meer openen.
Een paar zijn GPT-sites en 1 ervan is mijn actieforum.
http://happyrataplan.actieforum.com

Ik weet niet of het aan mijn instellingen ligt of niet, maar ik weet alleen dat ik er gek van wordt.

Ook deze site krijg ik niet open : www.cheslindo.nl , en alle sites die vanuit Cheslindo worden beheerd.

Andere sites gaan dan zonder moeite open en dat probleem heb ik zowel met IE7 als met Firefox.
Is er ergens soms een programma die de browserinstellingen normaal kan zetten of zo ?

Hoop dat jullie er raad mee weten :confused:

Vele groeten van Claudia.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Openen hier beiden zonder problemen met Firefox.

Mogelijk is je firewall wat te streng ?

Greetz,

Harry.

Het kan zijn dat er invoegtoepassingen zijn geïnstalleerd, die invloed hebben op bepaalde sites. Dat had ik ook. Sommige sites werkten niet meer onder IE7, wel onder b.v. Firefox en Opera. Je kunt in IE7 Extra ---> Internetopties ---> Geavanceerd ' Opnieuw instellen' en dan zou het weer moeten werken. Aan de sites die je noemt ligt het niet. Die kan ik wel gewoon openen.

Suc6

Królik

Hoi !

Openen hier beiden zonder problemen met Firefox.

Mogelijk is je firewall wat te streng ?

Greetz,

Harry.

Het ligt niet aan mijn firewall, want daar is nog niets aan veranderd sinds de laatste keer dat ik de pagina nog kon openen.
Heb ook mijn IE opnieuw laten instellen, maar er is nog steeds niet veranderd.
Ik krijg met geen mogelijkheid die pagina's open :(:(:(:(:(:(:(

Hoi !

Kijk bij Firefox eerns onder Extra - Optie's - Privacy of je wel cookie's accepteert.

Zo ja, kan ik je niet verder helpen.

IE gebruik ik zelf al jaren niet meer.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Kijk bij Firefox eerns onder Extra - Optie's - Privacy of je wel cookie's accepteert.

Zo ja, kan ik je niet verder helpen.

IE gebruik ik zelf al jaren niet meer.

Greetz,

Harry.

Hij accepteert cookies.
Is het mogelijk dat ik iets verwijderd heb bij die invoegtoepassingen die hij nodig heeft om bepaalde pagina's te openen ?????

Hoi,

Hoe weet jij zeker dat het niet in de firewall zit? Vaak worden er automatisch uitzonderingen aan de Firewall toegevoegd tijdens installaties.

1. Ik zou je toch adviseren om de eerst alle firewalls even uit te schakelen. Dus ook bijvoorbeeld van Norman, Symantec, Windows en degene in de router/modem.
  2. Dan de sites opnieuw testen. Lukt het dan wel dan is het een firewallprobleem.
  3. Vervolgens telkens 1 firewall inschakelen en opnieuw testen.
  4. Dan net zolang doorgaan totdat je de boosdoener hebt gevonden.
  5. Daar even in de regels duiken en dan de betreffende regel(s) verwijderen.
  6. Dan weer testen.
  7. Dit blijven doen totdat alle firewalls weer zijn ingeschakeld en je weer op alle sites kan.
  8. Einde procedure

Hoi,

Hoe weet jij zeker dat het niet in de firewall zit? Vaak worden er automatisch uitzonderingen aan de Firewall toegevoegd tijdens installaties.

1. Ik zou je toch adviseren om de eerst alle firewalls even uit te schakelen. Dus ook bijvoorbeeld van Norman, Symantec, Windows en degene in de router/modem.
  2. Dan de sites opnieuw testen. Lukt het dan wel dan is het een firewallprobleem.
  3. Vervolgens telkens 1 firewall inschakelen en opnieuw testen.
  4. Dan net zolang doorgaan totdat je de boosdoener hebt gevonden.
  5. Daar even in de regels duiken en dan de betreffende regel(s) verwijderen.
  6. Dan weer testen.
  7. Dit blijven doen totdat alle firewalls weer zijn ingeschakeld en je weer op alle sites kan.
  8. Einde procedure
HOi Bignose.
Omdat ik dat als eerste had geprobeerd en het lukt nog steeds niet.
Ik krijg steeds dit :
De browser kon de hostserver voor het opgegeven adres niet vinden.

Ik heb maar 1 firewall van Norton 360.
Als ik met HiJack this een log maak, kunnen jullie als experts dan zien wat er ontbreekt ?
(zal wel niet denk ik, maar anders weet ik het ook niet meer).
Of bestaat er een progje die ontbrekende dingen terug plaatst >
Heb reeds verschillende keren met Dial-a-fix geprobeerd, maar dit helpt ook niet .
Scandisk ook al tig keer laten draaien, hem proberen terug zetten naar de datum dat hij het wel nog deed, maar pc zegt dat hij het niet kan terugstellen met systeemherstel omdat er nog geen veranderingen werden gemaakt, zucht............................

Hoi !

Tja, Norton.......

Denk dat je niet verder behoeft te zoeken !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja, Norton.......

Denk dat je niet verder behoeft te zoeken !

Greetz,

Harry.

Hoi, Harry

Ik denk dat het deze keer echt niet de schuld is van Norton, denk dat ik de schuldige ben, maar ik kan met geen mogelijkheid terug voor de geest halen wat ik verkeerd gedaan heb en daar baal ik zo van :confused::o:confused:

IEfix

Hoi Claudia,

Je kan ook even googelen op 'IEfix'. Het is een programmaatje wat de Internet Explorer zou moeten repareren.

Hoi...:)

Geef geen garantie...gewoon een suggestie:
Haal de volgende mappen eens helemaal leeg:

Map " temp" onder map "Windows "
Map " Cookies" onder je eigen profiel onder " Document and Settings "
Map " Temp " en map " Temporary Internet Files " onder " Local settings " onder je eigen profiel onder " Document and Settings "

Dan meteen er na opnieuw opstarten en eens kijken.

Succes , ED

Hoi Claudia,

Je kan ook even googelen op 'IEfix'. Het is een programmaatje wat de Internet Explorer zou moeten repareren.

Dit heb ik al gedaan, maar dat progje zei me dat het nog niet onder IE7 draait.

Ik heb het progje AFT-Cleaner geïnstalleerd op mijn pc en die ruimt alles op, ook de Temps, de cookies, maar ik zal het nog eens manueel proberen.
Nooit geschoten is altijd mis.

Dit heb ik al gedaan, maar dat progje zei me dat het nog niet onder IE7 draait.

Ik heb het progje AFT-Cleaner geïnstalleerd op mijn pc en die ruimt alles op, ook de Temps, de cookies, maar ik zal het nog eens manueel proberen.
Nooit geschoten is altijd mis.

Dat moeot ATF zijn, hihihihi.
Weet er iemand hoe ik de map Temp onder Windows leeg krijg ?
Er blijven er steeds een paar achter en ook 3 bestanden die zogezegd
een videobestand zouden moeten zijn ? :confused:
Groetjes ikke :(

Die bestanden zijn nu actief....als je windows in de veilige modus opstart heb je de meest kans de meeste bestanden te kunnen verwijderen.

ED

Ben wel blij dat je er lekker vrolijk onder blijft..hihihihi..;)

ED

Ben wel blij dat je er lekker vrolijk onder blijft..hihihihi..;)

ED

Papier.......euh............het scherm is gewillig en ik denk niet dat ik met vloeken tegen jullie mijn pc terug inorde heb.
Het lukt dus niet met de veilige modus tip.
Ik kan nog steeds die pagina's niet openen :evil::evil::evil::evil::evil:
Kan het iets te maken met Activex of zoiets ?
Iemand moet toch een antwoordt weten waarom je bepaalde pagina's wel open krijgt en andere niet ?
Is er een bepaald onderdeel van iets (???) dat ik mis ????
Zucht..........................om gek van te worden.
Had ik maar wat meer hersenen en was ik maar minder knap, hihihihihihihihi(grapje)

wanneer heb je de laatste updates van Microsoft geinstalleerd ?

ED

wanneer heb je de laatste updates van Microsoft geinstalleerd ?

ED
Dat is nog niet zolang geleden gebeurt.
Maar er is een nieuw probleempje bijgekomen.
Mijn man probeert op zijn laptop op dezelfde pagina's te komen en hij geraakt er ook niet op.
En andere van mijn groepen die geraken er wel op.
Heb de regels van Norton al verwijderd en een volledige nieuwe aangemaakt maar het blijft hetzelfde.
Als mijn man er niet op kan en ik ook niet, aan wat kan dat liggen ?
Mijn man heeft geen Norton op zijn lappie maar AVG.

En nog een klein vraagje ertussen door, telkens ik nu IE opstart dan krijg ik een pagina van Microsoft voor mijn neus terwijl ik Zeelandnet als startpagina heb ingesteld, maar hij blijft maar die Microsoft pagina vertonen, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hoop dat jullie nu jullie geduld niet verliezen met mij :o:o:o

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan