Goedemiddag,
Voor mijn werk ben ik een uitvoeringsplanning aan het maken(welke een beetje moet gaan lijken op een gantt chart maar dan voor een stuk of 20 projecten tegelijk.
In een separaat excel document worden de uitgebrachte offertes bijgehouden met de status daarvan (welke wordt bepaald door een getal van 1 t/m 6).
Het zou geweldig zijn wanneer het volgende mogelijk is:
Het separate excel bestand verbinden met de excel planning, zodra de status van de offerte wordt veranderd van 1 naar bijvoorbeeld 2, 3, 4 of 5 dat de gehelen rij(regel met de gegevens van de offerte) wordt weergegeven op het blad van de planning als in te plannen project.
In de bijlage heb ik een voorbeeld toegevoegd.
Hopelijk kunt u mij verder helpen!?
Gr,
Jurien
Voor mijn werk ben ik een uitvoeringsplanning aan het maken(welke een beetje moet gaan lijken op een gantt chart maar dan voor een stuk of 20 projecten tegelijk.
In een separaat excel document worden de uitgebrachte offertes bijgehouden met de status daarvan (welke wordt bepaald door een getal van 1 t/m 6).
Het zou geweldig zijn wanneer het volgende mogelijk is:
Het separate excel bestand verbinden met de excel planning, zodra de status van de offerte wordt veranderd van 1 naar bijvoorbeeld 2, 3, 4 of 5 dat de gehelen rij(regel met de gegevens van de offerte) wordt weergegeven op het blad van de planning als in te plannen project.
In de bijlage heb ik een voorbeeld toegevoegd.
Hopelijk kunt u mij verder helpen!?
Gr,
Jurien