Hallo,
Ik zit met een brandende vraag, waar ik zelf niet uitkomt.
Situatie is als volgt:
Op tablad 1 heb ik een aantal waarden. Deze waarden wil ik overkopieren naar "nieuwe" tabbladen.
Voorbeeld: Alle waarden met "1." en de daarnaast liggende waarden wil ik naar een nieuwe tabblad kopieren. waarde "2." wil ik naar nieuwe tabblad.. etc etc.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit het beste kan doen.
Ik stuur gelijk een voorbeeld met wat ik tot op heden heb.
Tot op heden heb ik dit als macro. Hierin selecteer ik al een range, maar de range varieert ook wel eens. De range moet bepaald worden aan de hand de waarden in kolom A.
nb. Om het nog moeilijker te maken. Voor elke indentieke waarde wil ik een nieuwe tabblad.. Als ik bv 10 indentieke waarden heb dan zou ik ook 10 tabbladen willen hebben.
Sorry mijn vraag wordt misschien te uitgebereid.
Hoop dat er een oplossing voor is.
Alvast super bedankt,
Groeten
Vishal
Ik zit met een brandende vraag, waar ik zelf niet uitkomt.
Situatie is als volgt:
Op tablad 1 heb ik een aantal waarden. Deze waarden wil ik overkopieren naar "nieuwe" tabbladen.
Voorbeeld: Alle waarden met "1." en de daarnaast liggende waarden wil ik naar een nieuwe tabblad kopieren. waarde "2." wil ik naar nieuwe tabblad.. etc etc.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit het beste kan doen.
Ik stuur gelijk een voorbeeld met wat ik tot op heden heb.
Tot op heden heb ik dit als macro. Hierin selecteer ik al een range, maar de range varieert ook wel eens. De range moet bepaald worden aan de hand de waarden in kolom A.
Code:
Sub Zoek()
'
' Zoek Macro
'
'
Range("A2:C7").Select
Selection.Copy
Sheets.Add After:=Sheets(Sheets.Count)
ActiveSheet.Paste
End Sub
Sorry mijn vraag wordt misschien te uitgebereid.
Hoop dat er een oplossing voor is.
Alvast super bedankt,
Groeten
Vishal