survivorman
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 18 aug 2013
- Berichten
- 2
Ik heb een kostenoverzicht waarbij ik elk bedrag aan een bepaalde post toewijs. Nu wil ik graag op een ander tabblad een overzicht van alle kosten per post. Zie onderstaande een voorbeeld hoe ik het er nu in heb staan:
Ik weet dat je het gemakkelijk kan doen met een filter, maar ik wil graag dat ik alle gegevens in een ander tabblad per post kan weergeven (voor het overzicht). Wie kan me verder helpen?
Nr | Datum | Omschrijving | Post/categorie | Inkomsten | Uitgaven |
1 | 12-8 | omschrijving 1 | Materiaal | 0 | 55,25 |
2 | 13-8 | omschrijving 2 | Verzekering | 0 | 125,15 |
3 | 13-8 | omschrijving 3 | Brandstof | 0 | 65,02 |
4 | 13-8 | omschrijving 4 | Materiaal | 37,50 | 0 |
Ik weet dat je het gemakkelijk kan doen met een filter, maar ik wil graag dat ik alle gegevens in een ander tabblad per post kan weergeven (voor het overzicht). Wie kan me verder helpen?
Laatst bewerkt: