Bepaalde website doet het niet meer (verschillende pc's)

• Onderwerp starter Onderwerp starter xSky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xSky

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Hallo,

Voor een half jaar terug had mijn vader een probleem met een website op internet. Ineens deed hij het niet meer op zijn pc. Toen hebben we maar gezegd gebruik dan maar een andere pc. Dat ging goed (ongeveer 3 maanden) en toen kregen we hetzelfde probleem, op dezelfde manier opgelost. Een andere laptop gebruiken, die doet het nu nog wel, maar ik heb het idee nu wel dat die het binnenkort ook niet meer doet. En mijn vader gebruikt liever zijn eigen pc. Wat kan ik hier aan doen?

Groeten Mark

Je zou kunnen beginnen met te vertellen om welke website het gaat...

Ok, aan de site ligt het dus niet. Heb je verschillende browsers geprobeerd op de weigerachtige PCs? Heb je ze gescand op virussen en spyware?

Als dit de enige site is die niet werkt, lijkt me raar maar goed, dan zou het aan de cookies kunnen liggen, probeer die dus te verwijderen. Wat gebeurt er trouwens als hij naar de site probeert te gaan? Komt hij terecht op een totaal andere site? Blijft het scherm wit, kan de browser de site niet vinden?

Hoe meer informatie je geeft hoe makkelijker het is om achter de oorzaak van het probleem te komen.

Ok, aan de site ligt het dus niet. Heb je verschillende browsers geprobeerd op de weigerachtige PCs? Heb je ze gescand op virussen en spyware?

Als dit de enige site is die niet werkt, lijkt me raar maar goed, dan zou het aan de cookies kunnen liggen, probeer die dus te verwijderen. Wat gebeurt er trouwens als hij naar de site probeert te gaan? Komt hij terecht op een totaal andere site? Blijft het scherm wit, kan de browser de site niet vinden?

Hoe meer informatie je geeft hoe makkelijker het is om achter de oorzaak van het probleem te komen.
Ja, ik heb ook nog Google Chrome geprobeerd. Deed het ook niet. Ik scan altijd de pc's en zo ver ik weet staat er geen virus op en ook geen spyware (gisteren nog gedaan). Cookies worden ook regelmatig geleegd. Zodat de pc ook snel blijft. Als hij probeert naar de site te gaan, gaat het laadbalkje heel langzaam opzij (duurt ongeveer 2 minuten) en dan komt er te staan: Kan de opgevraagde website niet vinden of iets dergelijks en bij de andere pc gebeurt er verder niks, als het laadbalkje is geladen.

Ja, ik heb ook nog Google Chrome geprobeerd. Deed het ook niet. Ik scan altijd de pc's en zo ver ik weet staat er geen virus op en ook geen spyware (gisteren nog gedaan). Cookies worden ook regelmatig geleegd. Zodat de pc ook snel blijft. Als hij probeert naar de site te gaan, gaat het laadbalkje heel langzaam opzij (duurt ongeveer 2 minuten) en dan komt er te staan: Kan de opgevraagde website niet vinden of iets dergelijks en bij de andere pc gebeurt er verder niks, als het laadbalkje is geladen.

Dit probleem heb ik ook.
Heb je al een oplossing gevonden?

Dit probleem heb ik ook.
Heb je al een oplossing gevonden?

Ja, ik heb een Mac gekocht. Alles opgelost. Ik zou zeggen: denk er eens overna om een Mac te kopen. 't Werkt geweldig.
Bij mijn vaders computer ging het na 3 a 4 maanden automatisch weer over trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan