Bepaalde websites werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

robke92

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2005
Berichten
28
Ik heb nu al een tijdje het probleem dat verschillende sites (zoals bijvoorbeeld dumpert.nl) na een tijdje stoppen met werken ofwel heel erg traag laden. Bij dumpert laadt de site wel maar heel erg traag, maar plaatjes komen nooit tevoorschijn en filmpjes kunnen niet geladen worden.
Als ik de router reset gaat het weer even (voor een minuutje ofzo en dan gaat het weer traag). Ik heb al geprobeerd de firewall uit te zetten maar dat helpt ook niet, en voor de rest kan ik ook niets vinden bij de instellingen van de router wat dit probleem kan veroorzaken. Ik heb het al op meerdere pc's met verschillende besturingssystemen en browsers getest en telkens hetzelfde probleem.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?
 
Zit er een wachtwoord op? Anders kan de buurman gezellig meeliften.
 
Ik ben het eens met Naarling.

Heb je het al eens bedraad geprobeerd ?
Dan weet je in ieder geval of het aan je draadloize verbinding ligt of iets anders.

Groeten Marcel
 
Er zit wel degelijk een wachtwoord op. Er is ook 1 pc bedraad aangesloten op het netwerk en die heeft hetzelfde probleem. Het is trouwens een Belkin Wireless-G router.
Hieronder ook nog even een screenshot van hoe het er uit ziet als het traag laadt, en het filmpje dat niet kan gevonden worden.

qNaoV.jpg

FLK9x.jpg
 
- Probeer eens vaste IP adressen toe te kennen aan de pc's op je netwerk ipv IP adressen met DHCP van de router ontvangen.

- Probeer ook de probleemwebsites eens te pingen en kijk naar de reactietijd

- Al een firmware upgrade gedaan op je router ?

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan