Beste helpers. Ik zit met een vraag.
Ik heb het geprobeerd met een dropdown en een combobox maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb in het voorbeeld bestandje een dropdown gemaakt en een combobox. Zoals je kan zien is in de dropdown en in de combobox het woordje project dezelfde kleur als de rest en niet zo als die in cel a1.
Bij de combobox kan je ook kolommen aanzetten maar dan weet ik ook niet hoe ik de tekst en de kleur veranderd. De kolommen komen ook naast elkaar i.p.v. onder elkaar wat ik wil
Wat ik precies wil laat ik hier in de tekst zien en een voorbeeldje erbij voor extra duidelijkheid
project<--------------Deze moet in de dropdown/combo rood en dik gedrukt zijn
umc ziekenhuis
ziekenhuis het gooi blaricum
grafisch lyceum utrecht
vts pn zwolle
overuren
project 2<--------------Deze moet in de dropdown/combo rood en dik gedrukt zijn
umc ziekenhuis
grafisch lyceum utrecht
vts pn zwolle
overuren
Bekijk bijlage Map1.xlsx
Ik heb het geprobeerd met een dropdown en een combobox maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb in het voorbeeld bestandje een dropdown gemaakt en een combobox. Zoals je kan zien is in de dropdown en in de combobox het woordje project dezelfde kleur als de rest en niet zo als die in cel a1.
Bij de combobox kan je ook kolommen aanzetten maar dan weet ik ook niet hoe ik de tekst en de kleur veranderd. De kolommen komen ook naast elkaar i.p.v. onder elkaar wat ik wil
Wat ik precies wil laat ik hier in de tekst zien en een voorbeeldje erbij voor extra duidelijkheid
project<--------------Deze moet in de dropdown/combo rood en dik gedrukt zijn
umc ziekenhuis
grafisch lyceum utrecht
vts pn zwolle
overuren
project 2<--------------Deze moet in de dropdown/combo rood en dik gedrukt zijn
umc ziekenhuis
grafisch lyceum utrecht
vts pn zwolle
overuren