• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bepaalde woorden in dropdown een andere kleur dan de rest

• Onderwerp starter Onderwerp starter rsk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat weet ik, maar zoals gezegt is je wens m.b.t. kleuren niet mogelijk. Vandaar dit idee voor een andere opzet.

Dat weet ik, maar zoals gezegt is je wens m.b.t. kleuren niet mogelijk. Vandaar dit idee voor een andere opzet.

Het moet in een bestaande weekstaat passen die ik van mijn werkgever heb gehad ik zou je morgen de weekstaat sturen, dan kan je misschien daaruit iets bedenken. Ik waardeer je inzet enorm !

Dat vind ik prima, maar plaats hem gewoon hier als je wilt, dan kunnen de andere helpers er ook hun licht over laten schijnen.

Zal er morgenavond eens naar kijken. Nu is het filmtijd :D

Mischien werkt dit voor u?
Zet in kolom A (A8->A14) een waarde (maakt niets uit, p van project of B van bedrijf, whatever) De code zal wel eleganter kunnen maar ik kon niet direct iets anders bedenken

Bijlagen

heel erg tof dat je zo meedenkt maar alleen de klussen waar ik gezeten heb moeten zichtbaar zijn en niet de kopteksten.
Ik doe het wel met de ======bedrijf 1===== en ======bedrijf 2======wat hsv vertelde.

Ik waardeer het enorm jullie hulp en het meedenken maar het gaat zo na mijn mening niet lukken en meerdere mensen hebben hulp nodig. Concentreren jullie daar maar op toppers van helpmij.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan