• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bepalen laatste cel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo snb,

Hier heb ik idd al aan gedacht.
Zoals al eerder vermeld, is de bedoeling om onder het overzicht het aantal argumenten te vermelden. Ik wilde eerst de laatste regel bepalen, om vervolgens twee regels lager het aantal argumenten vermelden. Dit wilde ik doen met de code 'ActiveCell.FormulaR1C1 = "=COUNTA(R[-54863]C:R[-1]C)" '. Omdat de waarde van de laatste cel steeds kan wijzigen, wilde ik dit proberen op te lossen door de waarde van de laatste cel hier in te verwerken ' ActiveCell.FormulaR1C1 = "=COUNTA(R[-LaatsteRij3]C:R[-1]C)" '. Maar helaas dit werkte niet. Waarschijnlijk maak ik ergens een stomme fout, maar omdat ik mijn kennis niet door een opleiding, maar door uitproberen heb gekregen, ben ik er nog niet achter waarom dit niet werkt. Mocht jij zien waarom dit niet werkt, hoor ik het graag.

Waarom zet je niet gewoon ergens =counta(A:A) in een cel ?
Daar heb je toch geen VBA voor nodig ?

Laatst bewerkt:
Dat lijkt me inderdaad de makkelijkste oplossing,

ik zal de lay-out van het overzicht iets aanpassen en dan in de kopregel deze informatie plaatsen ipv onder aan het overzicht. Soms wil je een te moeilijke oplossing bedenken en zie je de makkelijke niet meer:(

Iedereen bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan