Beperking Frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Weet iemand of er een beperking is aan het aantal pagina's in een web gemaakt met Frontpage ? Kan het zijn dat een web traager wordt of vast gaat lopen als er veel ( bv 300 pagina's) in een web zitten...of moet dat helemaal niets uitmaken....Wie weet dit ?

Ik weet zeker, dat het onbeperkt kan zijn. Het is alleen nog maar
afhankelijk v.d. opslagcapaciteit.
Of een Web daardoor trager wordt en misschien vastloopt, geloof ik niet zo.
Dennis.

Laatst bewerkt:
frontpage

Weet jij dan misschien ook waarom de meeste hostbedrijven helemaal niet blij zijn met frontapge...????

Ja, het is maar wat men goed vindt. FP is één v.d. vele (grafische) gereedscahppen om er een Website mee te kunnen maken. Ik zou echt niet weten waarom sommige bedrijven niet van FP gebruik willen maken. Sorry.

Dennis.

Misschien vanwege de Front Page serverextensies en ook vanwege het feit,
dat het om een MS product gaat.

Dennis.

P.S. Of ik begrijp je vraag niet zo goed.

Re: frontpage

Geplaatst door bruno-01
Weet jij dan misschien ook waarom de meeste hostbedrijven helemaal niet blij zijn met frontapge...????

Dit heeft te maken met de standaardscripts ('webbots') die met FrontPage worden meegeleverd. Deze scripts worden alleen uitgevoerd als FrontPage extensies (CGI programma's) op de server staan. Hosts hebben vaak geen trek die service, die alleen nodig is voor met FrontPage gemaakte sites, te leveren. Dat is namelijk nogal een gedoe en levert vaak problemen op.

Buffy zegt het heel goed.

Buffie schiet inderdaad in de roos. Zo was het inderdaaad.

Sommige bedrijven vinden het toelaten van CGI niet alleen een gedoe,
maar ook dat het een linke soep kan zijn. Je kunt daarmee hun server namelijk
ontwrichten.

Dennis.

frontpage

Oke, mijn dank voor de verdere uitleg.
Ik heb verder niemand meer zie reageren op de vraag of frontpage "vol" kan raken. ( 1e vraag).
Nogmaals, Thanks!

Re: frontpage

Geplaatst door bruno-01
Ik heb verder niemand meer zie reageren op de vraag of frontpage "vol" kan raken.

Ik begrijp niet zo goed wat je daarmee bedoelt. Ik werk niet met FrontPage, maar veronderstel dat er geen grens zit aan de grootte van de site die je ermee maakt, zolang je maar genoeg geheugen op je pc hebt.

Houd er wel rekening mee dat je bij hosts (zeker bij gratis hosts) wel te maken hebt met beperkingen wat betreft de ruimte die je kunt gebruiken en de hoeveelheid dataverkeer die de site mag genereren.

Wat de snelheid van je site betreft: die is sterk afhankelijk van wat je allemaal op die site zet. Grote foto's en Flash-animaties bijvoorbeeld vertragen het laden van de site aanzienlijk. Overigens heeft FrontPage de onhebbelijke eigenschap allerlei overbodige broncode te genereren, zodat met FrontPage gemaakte sites langzamer zijn dan eigenlijk nodig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan