Beperkingen?!

• Onderwerp starter Onderwerp starter hond
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hond

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2004
HEU!!

vraagje over beperkingen/systeembeheer naar MSCONFIG.........

Ik ben systeembeheerder en heb maar 1 account op mn PC, maar ik kan niet in MSCONFIG komen. Als ik via uitvoeren daarheen probeer te gaan... Komt er een bericht ''DE BEWERKING IS GEANNULEERD VANWEGE OP UW SYSTEEM GELDENDE BEPERKINGEN. NEEM CONTACT MET DE SYSTEEMBEHEERDER OP''.

Ik moet in dit hulpprogramma voor systeemcomfiguratie zijn omdat mn GTA vastloopt. Er werd gezegd dat ik alle onnodige programma moest afsluiten om zo mn GTA optimaal te kunnen laten draaien, omdat deze het uiterste vraagt van de videokaart enzo... om dus te checken welke onnodige programma's er openen tijdens opstarten moet ik daarin zijn.
Ik heb mn windows zelfs al opnieuw geinstalleerd om alle troep te verversen.

Zal het een fout van het systeem zijn, of heb ik misschien ergens iets een keer veranderd/ingesteld?

Alvast bedankt voor de moeite deze verwarrende uitleg te lezen en/of te beantwoorden.

ps. Ik heb een VIA videokaart van 64 MB (+ DirectX 9 enzo) en 448 MB RAM, dus dat moet lukken toch?

Laatst bewerkt:
Toen je XP installeerde heb je toen een wachtwoord voor de administrator opgegeven.

Je kunt in XP jezelf ook aanmelden als administrator.
Ik gebruik de klassieke manier om mij aan te melden.
ctrl-alt-del dan als naam administrator opgeven het wachtwoord invullen en dan op ok klikken.

Ik heb hetzelfde! Ineens kan ik via Opties mijn browser niet meer aanpassen!

Ik gebruik XP Pro, ben de enige gebruiker op deze PC en gebruik geen wachtwoord.

Heb wel een draadloos netwerkje aangelegd maar dat heeft niet direct geleid tot deze foutmelding.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan