Beperkt aantal verzonden berichten (Samsung STAR)

Status
Niet open voor verdere reacties.

a1996

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Hallo

Op mijn samsung star kan ik maximaal 200 berichten opslaan in de verzonden berichten.
Als ik weer een bericht stuur gaat het oudste bericht weg.
En dit is erg onhandig omdat ik hierdoor mijn blox niet bij kan houden:confused:
is er een optie om dit aantal hoger te maken?

Waarschijnlijk door een grotere geheugenkaart te plaatsen. Wanneer er nog geen geheugenkaart in zit is dit zeker het probleem. Je kunt checken op je toestel of er nog geheugen vrij is. (kijk eventueel in de gebruikshandleiding)

Ik heb al een geheugenkaart maar er zijn nog ongeveer 200 plaatsen vrij,
(alhoewel dit eigenlijk nog weinig is want op mijn oude nokia kon ik er meer dan 1000)
maar de geheugenkaart zit er dus wel in en daar staat nog 128 mb op dus dat is wel genoeg voor een aardig groot aantal berichten:p

Berichten worden niet opgeslagen op je geheugenkaart, dus maakt niet uit hoe groot die is. Ze worden er helaas niet op op geslagen. Heb zelf ook nog geen manier gevonden om de capaciteit van je inbox/verzonden items te vergroten. Mijn inbox(heb ook blox) zit ook elke 4 dagen vol:P

Op mijn samsung star zit wel een berichtenteller, misschien heb je daar wat aan?:
Menu --> Oproepenlijst --> Oproepbeheer --> Aantal berichten

Grt

Rens

Ja, dat had ik al geprobeert maar als ik die teller leeg maak, en verolgens een sms krijg staat de teller weer hetzelfde als voordat ik het bericht kreeg.

Ja, dat had ik al geprobeert maar als ik die teller leeg maak, en verolgens een sms krijg staat de teller weer hetzelfde als voordat ik het bericht kreeg.

Dat probleem heb ik ook.

Ik sla gewoon het nummer dat er staat op, als ik blox activeer, en dan kun je zo uitrekenen hoeveel smsjes nog hebt.

Een andere manier heb ik nog niet gevonden.

Grt

Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan