Beperkte download mogelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn v B

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Onlangs kwam ik op een internetsite waar je cabaret mp3's kon dowloaden. Alleen na ongeveer 20 mp3's gedownload te hebben kon ik niet meer downloaden van deze site, want op die site is sprake van een downloadlimiet. Je mag maar 100 mb per 7 dagen downloaden.

Nu vroeg ik mij af hoe die site het kan controleren hoeveel ik heb gedownload en ik wil eigenlijk ook wel weten hoe ik toch meer kan downloaden.

Ik heb al geprobeerd de cookies uit te zetten voor die site maar dat had geen resultaat.

Heeft iemand misschien suggesties?

Alvast bedankt,

Martijn

ps

enkele gegevens:

IE 6.0
Windows ME
Pentium III 1,0 Ghz
Ik gebruik DAP

Er zijn meerdere mogelijkheden, maar waarschijnlijk houden ze het bij aan de hand van je IP adres.

Ik gebruik DAP
Misschien zijn er nog meer mensen die dingen over je weten, zonder dat jij je daarvan bewust bent. :)
DAP bevat spyware. Of heb je dat al "opgelost"?

Groetjes,

Pieter

Dap bevat spyware, die wist ik nog niet, ik heb hem eens gecheckt voor dat soort ongein maar niks gevonden.

Maar toch, ik weet inderdaad dat sites je gegevens kunnen bijhouden of je teveel hebt gedoawnload aan de hand van je ip adres, dus wat doet men dan, je zet in je instellingen dat je geen vast ip adres wil gebruiken van je isp.
Zu al een hele verbetering moeten geven.....

Scan maar eens met spybot S&D dan vind ie wel spyware,gewoon verwijderen en alles blijft werken.

Ja dat zal ik eens doen, ik gebruik zelf meer AA Tools, daarmee kan ik andere en mezelf volledig uitscannen op probeblemen en eventuele aanvallen van buiten.
Perfekt....
Die zegt dus ook waarschijnlijk hetzelfde als S&D

Ik heb the cloak gebruikt en toen lukte het wel, het downloaden ging weliswaar wat langzamer maar het werkte in ieder geval.

Iedereen bedankt :thumb:

Martijn

Wat ik er van begreep een sort proxy server zodat mensen niet bv je ip-adres kunnen zien, ik had die link in een andere topic van deze site gevonden.

In verband met die cookies: als je ze uitschakelt, dan zorg je ervoor dat er geen nieuwe cookies bijkomen. Dus moet je je cookies die reeds aanwezig zijn ook nog verwijderen.

DownloadManagers weten altijd jouw IP! Ze moeten toch weten naar waar ze de data moeten sturen? Die gegevens worden waarschijnlijk in een logboek opgeslaan op één of andere server. In dat geval is the Cloak misschien een mogelijk oplossing...

Diederik

Ik had naast het uitzetten van de cookies ook alle cookies verwijderd dus dat maakte geen verschil, maar het lukte zoals ik reeds al zei met The Cloak gelukkig al wel.

sorry maar ik zie de link niet sorry, kan je hem niet nog s vertellen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan