beperkte mogelijkheden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arie64

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Berichten
369
Goede middaaaaaaaag.

ff een vraagje mbt tot de laptop van mijn vriendin .
Gisteravond ben ik ff wezen prutsen met het openzetten van poortjes op de router .
Draadloos netwerk dus .
Ze kon niet downloaden met Emule , dat ging later wel perfect dus .
Echter......................

Ineens werd de verbinding verbroken , viel weg en ik kreeg de melding dat er beperkte mogelijkheden waren .
De verbinding met de router is schijnbaar perfect , alleen kom ik NIET meer in de router dan .
ipconfig geeft aan dat er geen standaard gateway meer is .

Wat ik ook probeer , kom niet meer op het internet laat staan in de bios van de router .
Alleen systeem herstel heeft me kunnen redden .

Gelijk ben ik toen in de setup van de router gegaan en heb alle instellingen weer normaal gezet .

Echter .............. nog steeds valt de verbinding weg .
Net nog gewoon onder het msnnen ineens de melding netwerk toegang met beperkte mogelijkheden , ze kan dan niets meer en moet weer een systeem herstel doen .

De windows firewall staat wel aan , heb ik ook ff uitgezet maar dat maakt ook niets uit .


Wie kent dit fenomeen?.


Greetz Arie .
 
Je bedoeld de melding.

"Beperkte of geen netwerkverbinding" ??

Het kan zijn dat het netwerk niet goed in het huis wil werken omdat er misschien te veel staal oid in de muren zit.

Wat je kan proberen is, de laptop/computer naast de router zetten en kijken of het probleem er nog is
 
Hm dat is het niet hoor want hij staat maar 3 meter van de router af . :)

Het is idd die melding , het vreemde is dat het signaal perfect is , is natuurlijk ook geen wonder als je bijna naast de router zit .

:rolleyes:
 
een zoektocht op google leerd me daat het waarschijnlijk met de DHCP instellingen temaken heeft . Ik ga daar binnenkort ff mee prutsen .
 
Arie64 zei:
een zoektocht op google leerd me daat het waarschijnlijk met de DHCP instellingen temaken heeft . Ik ga daar binnenkort ff mee prutsen .


Hoi Arie,

Ik heb het zelfde probleem als wat jij had.
mijn laptop heeft gewoon goede verbinding en de pc boven (draadloos) krijgt ook geen verbinding.
Is jou probleem opgelost? en zo ja hoe heb je dat gedaan?

alvast bedankt voor je reactie.

Robbie32
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan