Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden

Status
Niet open voor verdere reacties.

xnowel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
Ik heb onlangs mijn pc geformatteerd en wilde dus het internet weer aan de praat krijgen, maar dit lukt niet!
Bij mijn LAN-verbinding staat een geel driehoekje met een uitroepteken erin. Er staat vermeld dat ik beperkte of geen verbindingsmogelijkheden heb. Als ik heb wil herstellen, wordt de volgende actie ondernomen: Het IP-adres vernieuwen. Na drie minuten geeft hij de volgende melding: Het probleem kan niet worden opgelost omdat de volgende actie niet kan worden voltooid: Het IP-adres vernieuwen.
Wat kan ik hieraan doen? Ik heb totaal geen verstand van dit soort netwerk ongein, dus ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Ik heb een netwerkadapter die is aangesloten op mijn computer die draadloos verbinding maakt het mijn FritzBox 7170 modem die beneden staat. Ik heb al meerdere malen het modem gereset en stekkers erin en eruit gehaald, maar dit maakt geen verschil.

Heb je je drivers v.d. netwerkkaart/adapter wel geïnstalleerd? Kijk onder apparaatbeheer.
Als je een cd bij je netwerkadapter hebt gekregen,opnieuw installeren.

Laatst bewerkt:
Welk moederbord heb je type en nummer en versie.
Welke windows heb je geinstalleerd.

Download dan bij de site alle drivers voor dit bord.

Verwijder handmatig de netwerkadapter en installeer daarna de gedownloade driver, niet die van windows.

Ik heb onlangs mijn pc geformatteerd en wilde dus het internet weer aan de praat krijgen, maar dit lukt niet!
Bij mijn LAN-verbinding staat een geel driehoekje met een uitroepteken erin. Er staat vermeld dat ik beperkte of geen verbindingsmogelijkheden heb.

Ik heb een netwerkadapter die is aangesloten op mijn computer die draadloos verbinding maakt het mijn FritzBox 7170 modem die beneden staat. Ik heb al meerdere malen het modem gereset en stekkers erin en eruit gehaald, maar dit maakt geen verschil.

Je hebt dus een draadloos netwerk. Heb je al opnieuw na draadloze netwerken gezocht? Staat dan je eigen netwerk tussen?
Heb je nog ne netwerksleutel?

Mocht je nog met XP werken, dan moet je eerst SP3 hebben geïnstalleerd om WPA2 ondersteuning te krijgen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan