Beperkte verbindingsmogelijkheden

• Onderwerp starter Onderwerp starter 00K
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

00K

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2011
Sinds enige tijd krijg ik via mijn laptop (Acer Aspire 5520, Windows Vista) geen verbinding meer met internet. Ik heb de laptop al een jaar of 3 en nooit dergelijke problemen gehad, ik heb internet via de kabel.

Zowel draadloos als via LAN-kabel lukt het niet om verbinding te maken. De signaalsterkte van het draadloze internet is wel overigens 'uitstekend'.

Bij IPv4-verbindingsmogelijkheden staat 'lokaal' en bij IPv6-verbindingsmogelijkheden staat 'beperkt'. Inin het netwerkcentrum wordt ook aangegeven dat er sprake is van beperkte verbindingsmogelijkheden.

Alle reparatie-opties van Windows Netwerkcontrole (automatisch nieuwe IP-instellingen ophalen, router resetten of netwerkadapter opnieuw instellen) hebben niet geholpen. Ook de firewalls uitzetten was geen oplossing. De hele netwerkverbinding uit- en inschakelen ook niet.

Met mijn andere laptop (HP ProBook 6550b, Windows 7) krijg ik probleemloos verbinding met internet (zowel draadloos als via LAN-kabel).

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.

Wat vertelt Windows Netwerkcontrole als hij het probleem niet heeft opgelost?

'Er is mogelijk een probleem met een of meer netwerkadapters van deze computer.'

Zowel draadloos als via LAN-kabel lukt het niet om verbinding te maken
Met mijn andere laptop (HP ProBook 6550b, Windows 7) krijg ik probleemloos verbinding met internet (zowel draadloos als via LAN-kabel).
Het ligt dus niet aan de router. Heb je al een scan gedaan met MBAM?

Hoi Hoi,

Ik las je vraag en jou probleem komt precies overeen met mijn probleem.
Ben je al wat opgeschoten en heb je al verbinding?
Ik zou echt graag weten hoe nu verder...

Ik hoop nog van je te horen.

Groetjes,

Harald

Helaas is het nog niet opgelost, iemand nog enig idee wat het kan zijn? Scan heeft ook niets gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan