Bercihten in Outlook 2010 komen altijd twee maal binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

missyaz

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2010
Ik heb mijn account netjes aangemaakt en ook laat ik Gmail binnen komen in Outlook. Maar alles komt dubbel binnen. Kan iemand mij hiermee helpen?:confused:"Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik kan een hoop redenen bedenken waarom dat zo is:
a. Automatisch doorsturen ingesteld in Gmail naar een ander mailaccount die je óók met Outlook binnenhaalt.
b. De bericht zijn (via een AAN:, CC: of BCC: in het originele bericht) gestuurd naar jouw Gmail mailaccount maar ook naar een ander mail-account die jij binnenhaalt.
Oftewel dat jij 2x de geadresseerd bent door de verzender (via je Gmail en via een ander mailaccount van jou).
c. Misschien heb je het Gmail account 2x toegevoegd aan je Outlook-profiel. Ik vermoed dat dat niet het geval is, maar voor de volledigheid genoemd.

Meeste kans wat mij betreft met opties a. en b.

We horen het wel.

Succes,

Tijs.

Opgelost

Hallo,

Bedankt voor je hulp. Ik had bij Instellingen toch een keer te veel aangeven dat mail doorgestuurd moest worden - Automatisch doorsturen ingesteld in Gmail naar een ander mailaccount die je óók met Outlook binnenhaalt. Een vinkje weg en probleem opgelost. Man!!! Ik heb hier al een aantal jaren last van gehad, dus hartelijke dank!!

Groetjes,

Missyaz

Fijn dat het je geholpen heeft.

Graag de vraag nog als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan