• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bereik met ook lege cellen automatisch sorteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

macbig

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2006
Berichten
20
Na veel gezoek op google en in dit forum kom ik helaas niet verder. Het leek zo simpel, maar blijkbaar is mijn vraag best ingewikkeld.

Ik heb een groot excel document. Her en der in dat document kunnen keuzes gemaakt worden. Als er een keuze gemaakt wordt, door in een cel een getal in te vullen, wordt dit in een lijst genoteerd. In de bijlage heb ik een voorbeeld hiervan. Wanneer een waarde van kolom A wordt gekozen wordt dit in kolom B in de cel naast de waarde genoteerd. In dit voorbeeld staat de formule die dat doet niet.
Het is de bedoeling dat in kolom D alle ingevulde cellen achter elkaar worden gezet.
Ook wanneer ik een formule gebruik om de waarden zoals 2.9 om te zetten naar getallen (2,9) lukt het me niet een oplossing te vinden.

Alvast dank.
 

Bijlagen

  • Voorbeeld sorteren.xlsx
    9,8 KB · Weergaven: 18
Als je er getallen van maakt dan kan het eenvoudig met de functie KLEINSTE()
 

Bijlagen

  • Voorbeeld sorteren.xlsx
    9,9 KB · Weergaven: 23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan