Bereik van router schommelt na verwijderen van norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisV21V

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2007
Beste mensen,

Het volgende. Ik heb nooit problemen gehad met mijn draadloze netwerk hij was altijd op en top en het bereik zat altijd op de 99 procent. Maar nu gister heb ik mijn Norton verwijdert omdat mijn abbonement was verlopen sindsdien is het bereik heel erg verslechtert.

Ik heb vervolgens het op andere kanalen geprobeerd de router gereset en helemaal opnieuw ingesteld dichter bij de router gaan zitten maar het blijft schommelen. Nou heb ik niet echt veel verstand van computers weet alleen het benodigde.

Dus mijn vraag is of iemand een oplossing voor dit probleem weet. Ik hoor graag een oplossing.

Alvast bedankt.
Groeten Dennis

Het heeft zeker niks met Norton te maken ! Je zult toch wat meer informatie moeten geven om iets te kunnen zeggen.

Hey bedankt voor je reactie,

Ik ben er denk nu zelf ook achter dat het niks met Norton heeft te maken. Dit omdat de dag erna terwijl ik daarna verder niks aan de instelling had verandert. Het probleem er in 1 keer niet meer pas en het bereik steevast op 99 procent blijft staan.

Ik dacht dus dat het met Norton had te maken omdat ik direct nadat ik dit had verwijdert en me laptop opnieuw had opgestart dit probleem naar boven kwam. maar het is dus al verholpen.

Ik heb nogwel een ander probleem ik weet niet of jij me daarbij kan helpen. Ik speel wel eens een game online in dit geval Command & conquer generals. Maar het probeem is dat de server van die site telkens aageeft dat de verbinding met de server verloren is. Ik heb mijn poorten al geforward en heb een poort aangemaakt om de firewal te overriden. Tevens heb ik de apllicatie toegevoegd aan de uitzonderingen van de firewall. Ik ken meer mensen met dit probleem en samen hebben we de oplossing nogsteeds niet gevonden.

Wie weet kan jij me erbij helpen als je wat meer info heb hoor ik het graag.

Groeten

Wat voor modem/router gebruik je en welke firewal ?

Wat voor modem/router gebruik je en welke firewal ?

Ik gebruik een Linksys router Type WRT54-G V. 7. In de firewal van mijn PC heb ik dit gedaan en de firewal van de router heb ik uitgeschakelt. Wat me wel opvalt is dat bij de instellingen van het spel het adres van de router als IP gebruikt wordt en niet het directe adres van mijn laptop. echter weet ik niet hoe ik dit kan veranderen.

Hey jah ik heb dit gedaan maar ik zie nu dus dat ik ben vergeten om het laatste cijfer van het IP adres in te vullen. Dus dit ga ik vanavond even opnieuw proberen en dan kijken of het probleem is verholpen. als dit het geval is zal ik het vanavond of morgen even vermelden. Alvast bedankt.

Oke ik heb het bovenstaande proberen te doen. alleen ik zou niet weten welk IP adres ik in moet vullen de laatste drie cijfers dan. het moet een statisch IP adres zijn die heb ik proberen te verkrijgen via dit.

http://portforward.com/networking/static-vista.htm Maar het lukt me niet omdat ik op een gegeven moment niet bij de status van de verbinding kan en dan de gegevens aan kan passen. heb je hier iets aan .

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    91,6 KB · Weergaven: 13
Oke ik heb het bovenstaande proberen te doen. alleen ik zou niet weten welk IP adres ik in moet vullen de laatste drie cijfers dan. het moet een statisch IP adres zijn die heb ik proberen te verkrijgen via dit.

http://portforward.com/networking/static-vista.htm Maar het lukt me niet omdat ik op een gegeven moment niet bij de status van de verbinding kan en dan de gegevens aan kan passen. heb je hier iets aan .

oke ik zag in het scherm van het spel dat de IP is verandert naar 101 aan het einde weet ookniet hoe dit is gekomen maar heb de poorten dus zo geforward maar probleem blijft.

Laat je poorten eens even scannen op grc.com http://www.grc.com/intro.htm en kijk bij Shield Up wat de resultaten zijn.

ik weet niet of ik het juiste heb gedaan. ik kan die test voor die poorten niet echt vinden. Maar heb wel een andere test gedaan waarbij gekeken wordt of er een directe verbinding met je PC gelegt kan worden bij shields up en zonder problemen konden zij een verbnding maken. Echt heel vervelend als je het zelf niet weet.

In iedergeval bedankt voorje hulp :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan