Bereik vergroten van FritzBox Wi-Fi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denniss89

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2011
Hoe kan ik het bereik van mijn modem FritzBox vegroten? Wat is het beste om zo'n groot mogelijk bereik te hebben.

Alvast bedankt,
Dennis

Wat is het bereik nu? Op hoeveel meter afstand kun je nog met ten minste 1 streepje internetten?

Wat is het bereik nu? Op hoeveel meter afstand kun je nog met ten minste 1 streepje internetten?

Weet ik niet, ik heb mijn modem op zolder en de PS3 beneden staan. Ik kan beneden wel met mijn GSM de modem bereiken, maar niet met de PS3. Bij de PS3 herkent ie hem wel, en geeft als signaal 45% aan. Alleen als ik hem probeer te verbinden krijg ik een time-out.

Kun je de gevonden verbinding geheel verwijderen en dan opnieuw aanmaken?

Kun je de gevonden verbinding geheel verwijderen en dan opnieuw aanmaken?

Ik begrijp niet wat je precies bedoelt. Het is een draadloos netwerk.
Sorry, ik heb geen verstand van dit soort zaken daarom vraag ik om hulp:)

Als je op je taakbalk op het icon van wifi klikt, zie je een lijst met gevonden netwerken.
Klik daar op geavanceerd, en dan weer op netwerken.
Verwijderd je eigen netwerk aldaar. HERINNER JE PASSWORD.

Start de laptop opnieuw op, en bekijk de gevonden netwerken. Klik op die van jou en vul je password opnieuw in.
Je hebt nu de settings en kanaal nummer vervangen met deze actie.
Is het bereik iets verbeterd?

Als je op je taakbalk op het icon van wifi klikt, zie je een lijst met gevonden netwerken.
Klik daar op geavanceerd, en dan weer op netwerken.
Verwijderd je eigen netwerk aldaar. HERINNER JE PASSWORD.

Start de laptop opnieuw op, en bekijk de gevonden netwerken. Klik op die van jou en vul je password opnieuw in.
Je hebt nu de settings en kanaal nummer vervangen met deze actie.
Is het bereik iets verbeterd?

Het gaat niet om een laptop, ik probeer mijn Playstation 3 te verbinden met internet.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan