Bereikbaarheid site www.wmweb.nl/

Status
Niet open voor verdere reacties.

castelijns

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2013
Ik heb bij deze website een gastboek maar ineens is de gastboek niet meer toegankelijk.
Wie weet wat er met deze website aan de hand is?

Laatst bewerkt door een moderator:
wmweb.nl, 178.21.117.208
Status: actief
Laatste hop: everhost.nl

Heb je index.html of index.php nog in de root van de website?

**aanvulling**
Ook geen aanmeldscherm bij ftp.wmweb.nl

Laatst bewerkt:
Ik kan de site www.wmweb.nl zelf ook niet meer bereiken, ik weet niet hoelang je gastenboek al niet meer bereikbaar is maar het kan zijn dat er een tijdelijke storing is en je gastenboek zeer binnenkort weer bereikbaar is..

Hosting provider bellen?

@Bron,

Ik krijg helemaal geen toegang tot de website van WMWeb.
Ik wilde op deze manier er achter zien te komen of de website tijdelijke
Ofline is of dat hij ofline blijft.
Ik kan morgen wel even kijken of ik contact kan leggen met de webhosting.

@Estel,

Mijn gastenboek die was vorige week nog gewoon online te zien en
Vandaag kreeg ik een melding van een goede vriend dat hij ofline was.
Hopelijk is het een tijdelijke storing.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik vanuit hier kan zien is het een storing met de HTTP service. Ik zie ook dat je directadmin gebruikt (die wel gewoon actief is). Waarschijnlijk gaat het om een storing. Wel vreemd dat het al zolang een probleem is. Succes ermee.

Groetjes!

Sentmen,

Dankjewel voor de informatie, dan wacht ik nog eventjes.
Hopelijk komt de website nog wel online.

Kun je wel inloggen op DirectAdmin?

Sentmen,

Dankjewel voor de informatie, dan wacht ik nog eventjes.
Hopelijk komt de website nog wel online.
Aangezien het al enige tijd offline is zou ik als ik jou was toch even contact opnemen met de provider. Normaal gezien mag dit niet gebeuren en daarbij is het toch niet normaal dat het offline is? Je kan zelfs een vergoeding vragen voor de schade die hierdoor is opgelopen.

Estel zei:
Ik kan de site www.wmweb.nl zelf ook niet meer bereiken, ik weet niet hoelang je gastenboek al niet meer bereikbaar is maar het kan zijn dat er een tijdelijke storing is en je gastenboek zeer binnenkort weer bereikbaar is..
Normaal gesproken zou dit inderdaad zo moeten zijn. Het is immers normaal dat er monitoring systemen zijn waardoor ze een melding krijgen als er een storing is. Blijkbaar is dit dus niet het geval, wat alles dus een stuk moeilijker maakt.

Laatst bewerkt:
Ik heb even gekeken bij SIDN. Als het emailadres van de contactpersonen niet van jouw is, is het handig dit te laten wijzigen. Als je dan ontevreden bent en naar een andere porvider wil, dan gaat dit makkelijker. Zorg vooraf dat dit emailadres gewijzigd wordt in je eigen emailadres (maar niet een emailadres van je eigen domein).

Ik heb met de hosting provider contact opgenomen en die zouden wij binnen 24uur een reactie laten weten wat er aan de hand is met WMWeb.
Zodra ik iets heb gehoord dan laat ik het jullie weten.

Ik heb met de hosting provider contact opgenomen en die zouden wij binnen 24uur een reactie laten weten wat er aan de hand is met WMWeb.
Zodra ik iets heb gehoord dan laat ik het jullie weten.
Ik zie dat je site weer werkt. Heel fijn voor jou. Zou je misschien even je vraag op opgelost willen zetten (bovenaan je eerste bericht)?

Groetjes Sentmen.

Ik zie dat je site weer werkt. Heel fijn voor jou. Zou je misschien even je vraag op opgelost willen zetten (bovenaan je eerste bericht)?

Groetjes Sentmen.

Ik was even 2dagen niet beschikbaar maar heb het nu ook gezien dat de website weer beschikbaar is.
Ik heb trouwens niks van de hosting provider gehoord. Ik ga hier nog wel even op in bij hun.

Maar wil iedereen bedanken voorhet meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan