berekend veld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel "DePolle" van harte dank hoor, ik had al veel suggesties gehad en uitgeprobeerd maar het ging niet....de klik bleef achterwege....:o

wel ik probeer hier nog een vraagje, het geslacht met keuzerondjes staat er maar werkt niet! Enige verklaring daarvoor? spijtig dat je de werkwijze niet kan zien...:)

groetjes

berekend veld 2

ha ha, de eerst zip kreeg ik zonder problemen open in Access maar de tweede laat verstaan dat hij al bestaat op de C schijf,indien ik die toch open kan ik die dan teug verplaatsen naar mijn "stick"... dit is voor de avondles?

berekend veld 2

ha ha, de eerst zip kreeg ik zonder problemen open in Access maar de tweede laat verstaan dat hij al bestaat op de C schijf,indien ik die toch open kan ik die dan terug verplaatsen naar mijn "stick"... dit is voor de avondles?

groeten Maya

Hoi Maya,

Je kan het tweede zip bestandje altijd bewaren onder een andere naam.

berekend veld 2

wel inplaats van te openen doe ik opslaan en maak er "Sprtvereniging2.zip" van maar kan het nog niet openen zonder te overschrijven...dit enkel om te vergelijken en te zien naar de fouten

groetjes Maya

Smakelijk eten voor jou!

ja ik kon het openen, maar zie dat de keuzerondje weg waren!
dit is voor mij ook prima , zonder aan de leraar te denken!!
een Nederlands Access site bestaat die? Deze die jij aanduid is Engelstalig en daar ga ik enige moeite mee hebben!
bedankt voor de hulp en tot...

Misschien even google'n of misschien weten andere forumleden wel wat linken door te sturen.

berekend veld 2

had dat allemaal al uitgeprobeerd voor ik hier terecht kwam, wilde het eerst zelf eens proberen maar ja niet gevonden!

bedankt en groetjes

als je vindt dat je vraag is opgelost, wil je dat ook aanvinken, kwestie van het hier allemaal netjes te houden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan