• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

berekende waarde uit een cel in een ander tabblad weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico923

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2011
goedendag forum leden. Ik heb voor mijn urenregistratie 52 tabbladen aangemaakt en een totaal uren cel op tabblad 52 dit werkt prima maar nu wil ik op ieder tabblad een cel maken die de berekende waarde van totaalcel op tabblad 52 ook weergeeft in alle andere tabbladen hoe doe ik dat. dank jullie alvast.

Zet de volgende code in de cel waar je dit wilt hebben.
Code:
=Blad52!$E$2

je moet wel de waarde E2 aanpassen . (dit moet de cel worden waar de wwarde staat die je wilt laten zien)

Laatst bewerkt:
Het kan met koppelingen naar die cel op blad 52.
Of met een macrootje.
Code:
Sub HSV()
Dim iws As Long
 For iws = 1 To 51
  Sheets(iws).Range("A1") = Sheets(52).Range("A1")
 Next iws
End Sub

Janzwart heeft ook een koppeling zie ik.

Laatst bewerkt:
Geen antwoord op je vraag, maar vaak ben je beter geholpen met alle gegevens op 1 tabblad.

Vanaf hier kan je met formules, filters, draaitabel eenvoudig de gewenste info opvragen.

Misschien een begin voor het nieuwe jaar.

Heb je hier vragen of opmerkingen over, laat het gewoon even weten.

dit werkt bedankt voor de snelle reactie

Zet de volgende code in de cel waar je dit wilt hebben.
Code:
=Blad52!$E$2

je moet wel de waarde E2 aanpassen . (dit moet de cel worden waar de wwarde staat die je wilt laten zien)

Als de vraag naar tevredenheid is opgelost wil je deze dan even sluiten, alvast bedankt.

OK Janzwart ik heb hem aangevinkt als opgelost maar weet niet zeker of dat zo goed is ik zie nergens een vinkje of een mogelijkheid om bij het juiste antwoordt een vinkje opgelost bedankt te geven. groetjes nico

De vraag staat nu als opgelost op de site.

je hebt het dus goed gedaan:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan