• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

berekenen afstand werkt niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
"berekenen afstand werkt (ook bij mij) niet meer

"je krijgt een foumelding (over+query+limit), had je daar al naar gekeken?"

Klopt, ik heb daar naar gekeken.
Je schiet over de limiet als je op 1 dag vaker dan 3500 (of zoiets) maal hier gebruik van hebt gemaakt.

Ik heb mijn systeem zo ingericht dat je dmv een macro de formule met GetGoogleDistance invoert en deze formule in dezelfde werkgang weer wordt vervangen door de gevonden waarde.
Met alle gebruikers bij elkaar wordt googlemaps op deze manier hooguit 15x per dag aangeroepen.

Er moet dus iets anders aan de hand zijn. ...of zie ik dat niet goed?

Heb je gekeken in de link of er andere opties zijn die tot die fout leiden?
Ken deze API niet en hoe je hem embedden moet, dus mss kijk ik er over heen.
De 3500 fout kan dus ook een eigen programmeerfout zijn als het eigenlijk niet zou mogen.
Of ze hebben de wisselwerking tussen de API en Google maps aangepast, en is de nieuwe API wel ok maar zit er een heel klein verschil in de aanroep/verwerkingssyntax?

@grietsenwijma, Heb je de reacties hier wel bekeken?
Dat je een iet wat andere code gebruikt maakt niet zoveel uit.

Zie #14
<JOUW GOOGLE MAPS API SLEUTEL/KEY> is de sleutel die je krijgt van google als je de link in bericht#8 en bericht#12 volgt en die sleutel aanvraagt.
Je hoeft de sleutel niet op dit forum te plaatsen, die sleutel is alleen voor jou en je collega.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan