• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost berekening

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Ik weet niet hoe dat er op een telefoon uitziet, maar je kunt er mee filteren om te zien of iemand betaald heeft of niet.
 
Mijn bijdrage.

De formules in rij 2 werken weer. Enkel een naam kiezen en bij datum krijg je een validatielijst met de

datums die voor die persoon in de lijst staan.

Alle info staat in 1 tabel op tabblad Database. All info word ofwel manueel of met formules aangevuld.

Kolom Betaald heeft ook een validatielijst met de keuzes Ja of Neen. Tabblad Gegevens heeft enkel de

klantnamen.
 

Bijlagen

  • Isc.b (3).xlsx
    18,1 KB · Weergaven: 6
Mijn bijdrage.

De formules in rij 2 werken weer. Enkel een naam kiezen en bij datum krijg je een validatielijst met de

datums die voor die persoon in de lijst staan.

Alle info staat in 1 tabel op tabblad Database. All info word ofwel manueel of met formules aangevuld.

Kolom Betaald heeft ook een validatielijst met de keuzes Ja of Neen. Tabblad Gegevens heeft enkel de

klantnamen.
Beste warm bakkertje
Ten eerste het ziet er prima uit maar ik mis nu een regel namelijk de regel 2 die is aan gepas en dat is prima maar de oude regel die liet zien wat de totale bedrag per klant wil ik er graag bij hebben de formule die ik eerst had werkt dus niet wat doe ik verkeerd graag info
 
Op deze manier dan misschien. In F2 krijg je het bedrag voor de geselecteerde factuur en in H2

krijg je nu het totaalbedrag van alle facturen voor de geselecteerde persoon.
 

Bijlagen

  • Isc.b (3).xlsx
    18,8 KB · Weergaven: 2
Nog wat uitgebreid.
 

Bijlagen

  • Isc.b (wb).xlsx
    18,9 KB · Weergaven: 4
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan