bericht aan gebruikers in een netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

oosterbaan S S

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2005
Hallo
Ik deel access in een netwerk met meerdere gebruikers en ben zelf beheerder/maker van de database.
Nu wil ik aan de ingelogde gebruikers een bericht sturen dat op het access scherm wordt getoond (bijv. svp uitloggen)
Weet iemand of mogelijk is??
Bedankt alvast.

?? Ik krijg een e-mail dat Elisa heeft gereageerd maar ik zie niks?

Klopt. Ik heb het verwijderd omdat topicstarter de berichten wil zien in acces :)

Ah, daarom hield ik de thread in de gaten. Volgens mij kan dat namelijk alleen op systeemniveau en niet op Officeniveau. In het sharewarecircuit zijn er genoeg van dit soort programma's te krijgen. Zelf heb ik Atnotes wel 's gebruikt en die voldeed. >>klik<<. Misschien niet helemaal wat S S Oosterbaan bedoeld maar misschien is er iets mee te doen. En het is freeware!

ik denk ook dat het op officeniveau niet zal gaan...

toch maar die goeie oude intercom dan?? :D

Je had wel via taakbeheer die mogelijkheid maar het gekke is dat ik het nu niet kon ontdekken :8-0:

NetSend

Ik ga er vanuit dat als je een goede systeembeheerder bent, en je alle gebruikers in bepaalde groepen heb gezet. Als dit namelijk het geval is kan je Netsend gebruiken en dan stuur je het naar die bepaalde groep.

Dank voor je reactie.
Ik heb inderdaad alle gebruikers in groepen staan. Netsend kende ik niet, maar ziet er goed uit.

Zijn er trouwens gebruikers die bekend zijn met de add-in van mphillipson?
Ik heb het nog niet geinstalleerd - ben het nog aan het testen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan