bericht in mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bezoeker

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Berichten
472
Wie weer hoe ik dit bericht uit de e-mail krijg?

De bestanden zijn als bijlage toegevoegd en kunnen nu met het bericht worden verzonden.

Elke keer moet ik deze tekst handmatig weghalen.

Werk met outlook 6.

Groeten,

Bezoeker
 
voor de duidelijkheid is het outlook of outlook express?
Ik heb het net geprobeert heb outlook express maar krijg zo`n bericht niet in mijn mail ?
Heb het ook geprobeert met mail doorsturen !
 
Hoi,

Outlook Express, heb dit ook nooit eerder gehad maar nu met de nieuwe computer staat deze tekst er elke keer standaard in als ik een mail opstel.

Maar vind bij extra helemaal niets hierover
 
Dat heeft te maken met de manier waarop je de bijlage invoegt. Dat bericht krijg je alleen als je vanuit de bijlage zelf klikt op 'kopiëren naar e-mailontvanger'.
Om dat te voorkomen moet je in Outlook Express klikken op: nieuw bericht ->invoegen -> bijlage

edit: zie nu je reactie; staat het bericht er ook als je geen bijlage meestuurt?
 
Dit ligt waarschijnlijk aan de manier waarop je de bijlage bijvoegt. Ik weet niet beter of dit is het geval als je met je rechter-muisknop op een bestand klikt en dan de optie 'kopiëren naar e-mailontvanger' kiest. Ik open normaal eerst de nieuwe e-mail en dan kies ik daar pas de bijlage. Ik geef toe dat jouw manier sneller en dus praktischer is, maar eigenlijk heb ik me ook steeds geïrriteerd aan die zin ;)!
 
Twee keer hetzelfde antwoord kan bijna niet missen of dat is het :D
 
Klopt alleen als ik een pagina als koppeling meestuur krijg ik deze melding
 
Bezoeker, als je die koppeling kopiëert en dan in je bericht plakt, heb je nergens last van.
Geplaatst door roby
Twee keer hetzelfde antwoord kan bijna niet missen of dat is het :D
ja, wat een eensgezindheid
grinning-smiley-021.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan