Bericht: Onvoldoende schijfruimte :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dionne123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2010
Berichten
2
Hoi allemaal!
Mijn excuus bij voorbaat, want ik ben niet zo goed met computers dus ik weet niet precies onder welk kopje ik deze vraag moet stellen!
Ik heb het volgende probleem; mijn computer geeft aan dat er onvoldoende schijfruimte is en ik heb al meerdere malen mijn bestanden en dergelijk opgeruimd dus nu wil ik hem graag helemaal leeg gooien en opnieuw installeren als dat zou kunnen. Maar ik kan geen schijfjes meer vinden die bij de computer horen (hij is al 3 jaar oud). Het is een Acer Aspire 7111WSMi laptop en het draait dus met xp. Zou iemand kunnen uitleggen hoe ik dit toch kan doen? (bij voorkeur in voor-dummies-taal)
Groetjes,
Dionne
 
Aangezien dit een software XP probleempje is dit vanuit hardware hiernaartoe verplaatst.

De vraag is natuurlijk of een herinstallatie het probleem gaat verhelpen, natuurlijk wel op korte termijn maar aangezien je niet aangeeft waar de schijfruimte door ingenomen word kan het natuurlijk zijn dat je in no/time weer vol zit.

Voor een herinstallatie zul je o.a. op volgende link meer info vinden (en duidelijk uitgelegd ;))
http://www.schoonepc.nl/instal/setup.html
 
Oke, dankjewel voor het onder het juiste kopje plaatsen!
Ik weet zelf ook niet waardoor het komt dat de schijfruimte zo snel al weer vol zit. Kan ik dat ergens zien? Misschien ligt het eraan dat ik in het begin van mijn laptop er allemaal spelletjes op gezet? Zoals ik al zei ben ik niet al te best met computers en software en hoe het ook allemaal heet.
 
Begin eens met te vermelden hoe groot uw schijf is, welke Windows en welke games, progs etc...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan