Berichten importeren in Outlook Express 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

meloen82

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Berichten
167
Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje geleden winXP geistalleerd en alles ging goed alleen heb ik één probleem. Eerst had ik winME met outlook express 5.0. Die berichten heb ik allemaal keurig opgeslagen op een cd-r. Toen ik eerder eens een keer mijn outlook express had geupdate via win update van 5.0 naar 6.0 bleven mijn in 5.0 gemaakte berichten wel gewoon staan in 6.0 Maar nu moet ik ze dus importeren en dat kan in outlook express 6.0 alleen maar met berichten uit versie 4 en 6 en dus niet uit 5!! Weet iemand toch een manier om de berichten te importeren?

Alvast bedankt!!

Groetjes Milou

Ps; ik heb zowel outlook express 6.0 als microsoft outlook XP geinstalleerd.
 
Hoi allemaal,

Ik heb het probleem zelf al opgelost en omdat er misschien meer mensen zijn die dit probleem tegenkomen zal ik nog even uitleggen hoe ik dit gedaan heb.

Het probleem was dat ik mijn berichten had opgeslagen op een cd-r (alleen lezen functie aangevinkt). Ik heb toen de bestanden van de cd=r naar mijn harde schijf gekopieerd en vervolgens bij alle bestanden het alleen-lezen vinkje weggehaald.

Vervolgens heb ik outlook express weer geopend en toen > importeren > berichten > microsoft outlook 6 gedaan. Ik kreeg toen een venstertje en heb e-mail uit een oe6 archiefmap gekozen (onderste vierkantje niet aanvinken!!) en op ok geklikt. Daarna naar de map gebladerd waar de berichten (op mijn harde schijf) stonden en op volgende geklikt. Ik kreeg toen de lijst met te importeren berichten te zien, hoefde ze alleen te selecteren en op ok te klikken en klaar mijn berichten waren geimporteerd!!

Groetjes Milou
 
Je bent een kei!

Hallo Milou,

Wanhopig was ik op zoek naar een oplossing om mijn berichten uit Outook te importeren nadat ook ik XP had geinstalleerd en mijn op DVD opgeslagen berichten niet kon importeren. Jouw oplossing was ook mijn oplossing dus bij deze wil ik je even heel erg bedanken dat je toch de moeite hebt genomen om je oplossing te plaatsen. Je bent een KEI !!!

Groeten,

Han
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan