berichten komen geopend binnen op OE 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

simonek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
2
Mijn lycosmail kan ik online bekijken maar komt ook via oulook express 6 binnen (gesynchroniseerd). De laatste tijd komen er vaak nieuwe berichten met geopende enveloppen binnen. Soms komen binnen een nieuwe lichting een paar geopende en en paar gesloten enveloppen binnen.Of ik zie tussen mijn oude mail nieuwe mailtjes geopend staan. Ik ben de enige die mijn mail kan openen dus daar zit niet het probleem.Weet iemand hoe dit kan? Is dit een technisch foutje, kan ik gehacked zijn ofzo? Mijn McAfee scanner geeft verder niets aan. Ik heb geen overvolle mailbox en ik comprimeer de berichten af en toe. S
 
Laatst bewerkt:
toevallig in outlook een vinkje staan dat als de muis aanwijzer op het bericht staat dat deze dan geopend mag zijn ?
 
Ik zie die optie niet er niet tussen staan om aan te vinken. Wel is aangevinkt: berichten als gelezen markeren als ze 5 sec zijn weergegeven. Maar dat geldt voor berichten die aangeklikt geopend zijn. Binnen een reeks nieuwe berichten kan dat toch niet als gevolg hebben dat de eerste 3 zijn geopend en de laatste 2 gesloten??

Net mijn mail opgehaald en weer een nieuwe variant: nu openen de enveloppen niet als ik de berichten heb opengeklikt. Ik heb niets in mijn instellingen gewijzigd. Is er nog iemand die een tip heeft?? Ik begin me toch zorgen te maken of iemand op virtuele wegen mijn berichten leest.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan