berichten komen niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

tortelke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2005
nieuwe berichten niet in berichtenlijst

Hallo,

Als ik OE open, dan zie ik dat er post wordt ontvangen (cijfer achter 'Postvak In stijgt), en onderaan het scherm wordt het aantal nieuwe berichten vermeld. Probleem is dat lang niet al die nieuwe berichten in de lijst van berichten te vinden zijn. Vaak zelfs bijvoorbeeld melding van 6 nieuwe berichten, en slechts 1 of 2 berichten in de lijst die ik kan aanklikken. Weet iemand waar die andere berichten dan blijven? Of is er hier een fout in de instellingen?

Laatst bewerkt:
Heb je al gekeken Bij 'bericht '
en dan bij 'regel maken op basis van bericht '
daar staat mogenlijk waar ze wel geplaats of verwijdert worden
zomaar een idee :rolleyes:

Hallo, er staat geen enkel item aangevinkt. Moet ik iets aanvinken of ergens speciaal op letten?µ

groetjes van katharina

nee daar hoeft niks aangevinkt te staan, want als er niks aangevinkt staat dan moeten ze in 'postvak In' komen :o
heb jij soms een anti spam map of zoiets staan onder je 'lokale mappen'dat ze dan daar in staan ???? :(
succes ik denk nog eff verder :confused:

Hoi,

Is opgelost! Inderdaad, ik opende de map anti-spam en er kwam een hele reeks berichten tevoorschijn. Is er iets aan te doen dat die berichten daar terechtkomen, nu ja, zo erg is het ook weer niet, ik weet het nu en kijk ook deze map na.

In ieder geval, heel erg bedankt en vele groetjes:thumb: :thumb: :thumb:

ik weet niet welk spam programma je hebt
Maar:
Ik heb Norton en dan kan je aangeven als je op het bericht staat van dit is geen spam en dan laat ie ze voor altijd door :)

succes en ik ga verder met mijn eigen probleem :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan