Berichten met een bepaald onderwerp aan bepaalde personen niet verzenden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Haap
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Haap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2011
Beste mensen,

Voor een vraag waarop ik het antwoord niet met Google kon vinden heb ik mij geregistreerd op dit forum. Goedemorgen!

Voor mijn bedrijf ben ik op zoek naar het volgende: ik wil berichten met een bepaald onderwerp, naar bepaalde personen niet versturen. Ik zal eerst de situatie schetsen, en daarna de eisen aan de oplossing noemen.

Omschrijving
Ik werk met verschillende opdrachtgevers. Nu is het zo dat ik elk mailtje als onderwerp in ieder geval de naam van die opdrachtgever meegeef. Nu is het zo dat mijn opdrachtgevers niet van elkaar willen en mogen weten dat ze een klant van mij zijn. Ze willen feitelijk vooral dat anderen dat niet weten (ik zit overigens niet in de prostitutie;), maar werk met onderzoeksbureau's, en die doen allemaal nogal geheimzinnig over hun onderzoeken). Ik zoek dus een manier om nooit naar "klant A" een bericht te kunnen sturen (met bijvoorbeeld een vragenlijst) voor "Klant B". Dat kan me namelijk maar zo een klant kosten.

Eisen
Waar ik dus naar zoek is een oplossing om niet een bericht naar "Klant A" te sturen, als het onderwerp de tekst "Klant B" bevat, en vice versa. Ik vind het niet erg om voor elke mogelijke combinatie een aparte regel te moeten maken. Het moet echter werken vóór het verzenden (zoals een attachment-vergeten-melding), en niet pas ná het verzenden (zoals de standaard Outlook-regels doen).

Samengevat
- Outlook 2007
- Regel uitvoeren vóór verzenden
- Als onderwerp bevat X, maar adres Y, dan niet verzenden
- Voor elke combinatie X, Y, Z, et cetera een regel aanmaken is geen probleem.

Alvast bedankt!

Haap

Ik twijfel er heel sterk aan als dit in outlook mogelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan