Berichten ontvangen uit andere accounts (Hotmail)

Status
Niet open voor verdere reacties.

elferen111

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Hoi,

Ik heb sinds kort een account op G-Mail. Ik wil daar graag ook de e-mails van mijn hotmail account op ontvangen.

Maar als ik dan alles invul (zie bijlage) end an op Account toevoegen druk zegt hij dit:

Er kan geen verbinding worden gemaakt met mail.hotmail.com.
Neem contact op met de klantenservice van Microsoft voor meer informatie over POP-toegang.

Dat mail.hotmail.com kwam er automatisch te staan.
Dus mijn vraag is wat is de Pop-server en de poort?
Ik kan bij poort kiezen uit:

109-110-143-220-993-995-1110-2221

Alvast bedankt!

Bijlagen

• Bij 1.JPG
    Bij 1.JPG
    50,5 KB · Weergaven: 51
De "normale" (gratis) hotmail accounts hebben GEEN ondersteuning voor POP toegang. Ze zijn wel toegankelijk via IMAP. En aangezien naar mijn weten hotmail "forwarding" ook niet ondersteunt, kan je wel bijv. al je gmail naar je hotmail sturen aangezien je wel kan forwarden met gmail.

Maar normaliter hoort POP3 bij poort 110.

Laatst bewerkt:
Hoe moet je dit dan instellen, want als ik volg hoe het op die staat, zegt Gmail met het instellen dat hij geen verbinding kan maken met in.izymail.com.

Ik heb het nu ondertussen voor elkaar, maar ik ben ook al tegen een probleem aangelopen. Je hebt maar een limiet van een aantal berichten dat hij kan doorsturen. Is er niet een andere manier?

ik heb nog het probleem met in.izy...
hoe heb je dat opgelost?:thumb:

Je hebt een limiet. Je mag maar zoveel berichten door sturen via IzyMail. Ik ben ondertussen aan het zoeken naar een oplossing, want ik wil dat ook wel.

ok, maar ik heb nog steeds dat probleem dat hij hij geen verbinding maakt hoe heb je dat opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan