berichten opslaan uit outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldbird

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hoe kan ik alle berichten en adressen uit outlook het makkelijkste opslaan?

Via een back-up.
Waarom wil je het opslaan als ik vragen mag.

outlook kan goed overweg met pfbackup van microsoft.
Is gratis.

Voor outlook express is er volgens mij een andere......
maar je vroeg voor outlook.......of is het toevallig express?

Titel aangepast en vraag verplaatst naar outlook express

In OE bij extra, opties zit een tabblad onderhoud. daar staat ook de lokatie van de archiefmap. Als je de hele inhoud van die map kopieert, heb je alle berichten en mappen.
Zo doe ik het altijd als ik de pc formateer. Daarna zet ik de oude archiefmap terug en alle berichten zijn weer terug.

Succes,
The Jackal.

Geplaatst door Vecom
Is er volgens mij niet ... !!!

Waar mee ik bedoel:
Er is geen toevoeging voor OE, als gemeld in het bericht van 'puppie' dat voor een geregelde backup zorgt.
Je zult het dus zelf moeten regelen, bijvoorbeeld door de genoemde map mee te nemen in je evt. backup-procedure van al je gegevensbestanden .....

Ook zou je de locatie van de archiefmap kunnen wijzigen (zie bericht 'The Jackal'), maar dat is feitelijk dus geen echte backup c.q. reservekopie.

ik krijg het niet voor elkaar om de *.dbx files op cd of dvd op te slaan. De mededeling die ik krijg: windows heeft een fout gevonden bij het kopieren van de file.

Nou, dan weet ik het ook niet.
Wat je nog kan proberen is, de gehele map met .DBX bestanden te kopiëren naar een andere map, of w.s. heb je twee partities binnen je harde schijf .... C:\ en D:\ ? Kan je proberen die map naar D:\ te kopiëren.
Als dat wel lukt, heeft het w.s. iets met je cd- of dvd-tje, of speler te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan