Berichten Outlook terug naar webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

htfaber

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Ik heb nu een inbox in Outlook waar alle berichten van mijn webmail staan en een inbox van de webmail die leeg is.

Met het aanvinken van 'leave a copy of messages on the server' blijven nieuwe berichten van nu af aan ook op de server van de webmail. Dat probleem is opgelost. Alleen wil ik de oude mail weer terug in de inbox van de webmail zetten.

Vraag: Hoe krijg ik de mail die Outlook heeft verwijderd uit de inbox van de webmail weer terug in de inbox van de webmail?

die krijg je er niet in terug. Als je dat wilt, moet je oude items aan jezelf toe mailen.

Let wel op: webmail heeft doorgaans maar een beperkte capaciteit. Je kan niet ongebreideld mails verzamelen, anders is je mailbox snel vol.

Yahoo of Hotmail account aanmaken

Als je via het web je mail wilt lezen kun je beter een yahoo- of hotmail account aanmaken en je mail consequent naar dat adres doorsturen. Ik weet niet hoe het zit met hotmail, maar bij een gewoon (gratis) yahoo-account heb je een enorme opslagcapaciteit en je kunt er altijd bij.

@Patricia.

Ik heb inderdaad een Yahoo-account die ik via Outlook ophaal.
Alleen had ik een lege inbox op het moment dat ik via internet op mail.yahoo.com de mail ging bekijken.

@Patricia.

Ik heb inderdaad een Yahoo-account die ik via Outlook ophaal.
Alleen had ik een lege inbox op het moment dat ik via internet op mail.yahoo.com de mail ging bekijken.

Tja .... neem Gmail .....:D, dan hoef je verder niks te regelen .....

Met de hand terugzetten

Grappig, bij webmail dacht ik net als de 1e reageerder ook aan een account van je eigen provider of domein/server (met beperkte opslagcapaciteit), niet aan yahoo, hotmail of gmail.

De oplossing is je al gegeven: met de hand de mail van je Outlook forwarden naar je yahoo account. Verwijderd is nou eenmaal verwijderd.... :)

Ik heb nog even geprobeerd een IMAP-account te creëren voor Yahoo!, maar dat liep helaas stuk op de wachtwoord-verificatie. Dat zou een mogelijkheid hebben kunnen geven om de mail terug te kunnen plaatsen.

Dus (op het maar opnieuw sturen na) heb ik nog geen concrete oplossing.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan