Berichten verenigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guide

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
112
We hebben 2 pc's waar we op beide Outlook Express gebruiken.
Graag had ik nu de berichten verenigd op 1 pc.
Dit lukt me niet met mijn E-Backup daar het enkel werkt voor 1 account.
Weet iemand een goede oplossing?

Dank bij voorbaat.
 
gewoon je map OE over de ander heen copieeren.........


tenminste ik denk dat dat werkt maak dus even een extra copietje

moet het wel over dezelfde win versie gaan!
 
Laatst bewerkt:
Je kunt toch gewoon op 1 pc 2 emailaccounts aanmaken? Dan op de andere pc outlook express verwijderen. Komt alle mail op 1 pc binnen.:)

Je kunt ook je mailtjes van de ene pc doorsturen naar het andere emailadres op de andere pc.

Of begrijp ik het verkeerd en heb je 1 emailadres, en de berichten worden verdeeld over 2 pc (dus diegene die de mail het eerst opent).
Dan zou je ook de optie "bericht achterlaten op de server" in kunnen schakelen. Dan komende berichten op allebei de pc's binnen.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Je kunt toch gewoon op 1 pc 2 emailaccounts aanmaken? Dan op de andere pc outlook express verwijderen. Komt alle mail op 1 pc binnen.:)

Je kunt ook je mailtjes van de ene pc doorsturen naar het andere emailadres op de andere pc.

Of begrijp ik het verkeerd en heb je 1 emailadres, en de berichten worden verdeeld over 2 pc (dus diegene die de mail het eerst opent).
Dan zou je ook de optie "bericht achterlaten op de server" in kunnen schakelen. Dan komende berichten op allebei de pc's binnen.

Beste Tanja,
Inderdaad, ik had 1 emailadres en deze werden binnengehaald naargelang de pc die ik gebruikte.
Nu wil ik wel deze samenvoegen.
Jou tip over het achterlaten op de server is inderdaad een mogelijkheid maar het kwaad is reeds geschied dus...

O ja, Gelukkig Nieuwjaar aan alle gebruikers van dit fantastisch forum!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan