Berichten verwijderen op tijdlijn van Facebook

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Wie kan me helpen? Ik zou graag mijn tijdlijn willen opruimen, maar ik zou niet weten hoe ik de oudste berichten kan verwijderen. Ik ben lid sinds 2010 en ik kan de berichten van 2010 wel verwijderen. Maar als ik het jaar 2011 wil bekijken, zie ik alleen de maand december. De andere maanden zijn in geen velden of wegen te bekennen. Hoe kan ik die bekijken en zorgen dat ik daar ook berichten van kan verwijderen?

@manamana: Waar staat precies wat de TS moet gaan doen? Bij "Facebook bericht verwijderen" staat gewoon een algemene handleiding hoe een bericht te verwijderen, maar 0,0 over hoe verdwenen stukken van de tijdlijn inzichtelijk te krijgen?

@drive: Hoe weet je zo zeker dat je niet (al eerder) de berichten van de andere maanden van 2011 verwijderd had?
Mogelijk heb je (nu) niet alle berichten laten weergeven maar alleen de Hoogtepunten.
Kijk hier hoe je alle berichten kunt bekijken en selecteer 2011 (dus niet een maand in 2011) en dan stap 2 en 3.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Nee, dat kan niet. Als ik naar mijn tijdlijn ga, zie ik nergens de jaartallen staan. En de maanden zie ik bij geen enkel jaar staan.

Dan heb ik geen tips meer.
Ik raad je aan rechtstreeks aan de Facebook helpdesk je probleem voor te leggen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan