berichtenregels

Status
Niet open voor verdere reacties.

sephiroth

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
Weet iemand hoe je bestaande berichtenregels kan kopieren naar een andere pc. OE versie = 6.00.26

Bedankt,
Sephiroth

Dag,

Dat weet ik ook niet. Ik bedoel daarmee, dat ik benieuwd ben naar de antwoorden op jouw vraag.

han

Ik weet het niet zeker, maar ik weet wel dat er in Windows XP de functie "bestanden en instellingen overzetten zit" Dit is een wizard die in ieder geval alle instellingen van windows (en OE Outlook, en allerlei andere programma's) overzet. Ik weet dus niet of deze ook de regels overzet.... Je zou het in ieder geval kunnen proberen...

Groeten,

Bas

Pc vanwaar regels moeten gekopieerd worden is win98 machine.

Sephiroth

Als je de regels moet overzetten naar een XP machine, kun je op de XP machine met dezelfde wizard een floppy maken voor win 95 t/m ME... Zodat je op jouw win98 pc de wizard ook kan uitvoeren.

Ga op de nieuwe pc naar de wizard, kies nieuwe pc, en dan kan je het wizard schijfje maken...

Kan je me op weg helpen naar die wizard, zo hoef ik niet te lang te zoeken, via welke menu vind ik die terug ?

tx

Start>programma's>Bureau accesoires>systeemwerkset>Wizard Bestanden en instellingen overzetten

Nogmaals: ik weet niet of deze de berichtregels meeneemt. In ieder geval wel de mailtjes en de instellingen van internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan