Beschadigd blok in apparaat \Device\CdRom0.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nominus

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Berichten
105
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik in de goeie forum zit, maar ik zat last in mijn logboek te kijken toen kwam onderstaande melding tegen.
Beschadigd blok in apparaat \Device\CdRom0.

Cdrom0 is mijn brander, weet iemand wat dit inhoud, want de site waar windows naar toeverwijst werkt niet.

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
 
Geplaatst door Nominus
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik in de goeie forum zit, maar ik zat last in mijn logboek te kijken toen kwam onderstaande melding tegen.
Beschadigd blok in apparaat \Device\CdRom0.

Cdrom0 is mijn brander, weet iemand wat dit inhoud, want de site waar windows naar toeverwijst werkt niet.

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
Dat beschadigde blok hoeft niet persee een ernstige foutmelding te zijnnamelijk want ik heb het ook gehad en uiteindelijk bleek het gewoon de DVDbrander te zijn die brak was. Ik had het dat DVD's niet goed afspeelden en het bleek dus aan de player te liggen.
 
Wat ik wel af en toe heb als ik 2 dvd-tjes achter elkaar brand dan mislukt de laatste regelmatig.
Maar ik heb dit niet als 2 of meer cd-tjes brand.
 
Nou dan lijkt het me vrij duidelijk dat je dus ook een nieuwe DVD brander aan zal moeten schaffen. het kan ook zo zijn dat die van jou nog geen jaar oud is, en in dat geval heb je nog garantie. Dus terug naar de zaak waar je het hebt gekocht dan.
 
kan ook zijn dat de cd of dvd beschadigd of vuil is. dan leest de speler hem ook niet goed af.
 
Maar gek genoeg blijkt het toch vaak niet aan het cdtje of dvdtje te liggen, maar aan de speler zelf.
 
Dus stel dat de dvd-tjes vuil of beschadigd zijn, wat zal kunnen omdat het spindel is.
Bijft erover de dvd brander?

Is dit te testen met een software tooltje of je weet
 
Geplaatst door taco78
kan ook zijn dat de cd of dvd beschadigd of vuil is. dan leest de speler hem ook niet goed af.
Als er vuil zit op de schijfjes en of beschadigd zijn dan krijg je die logmelding namelijk niet.
Weet ik uit ervaring.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan