Beschadigde bestanden opera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas94

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
hallo

Ik kreeg een tijdje geleden een melding van beschadigde bestanden, woorvoor ik CHKDSK moest uitvoeren. CHKDSK gedaan, gebeurde niks. Toen dacht ik: maakt niet uit, ik verwijder ze wel met de hand. Heeft natuurlijk geen zin. Maar ik kan nu op geen enkele manier die bestanden verwijderen, maar mijn pc start elke keer bij het opstarten wel CHKDSK op, maar doet niks! Mijn vraag is nu: weet iemand hoe ik ze wel kan verwijderen???

mvg en alzovast bedankt Thomas

Heb je al geprobeerd via veilige modus?

ja maar dat laadde hij niet echt snel. Ik weet niet of dat zo hoort maar na 5 minuten heb ik hem maar uitgezet

5 min is wel veel, maar kan zeker wel.
Ik zou zeggen, laat em nog even gaan, en zet de limit op 10 min.

hallo,

Ik heb hem tot 15 minuten geprobeerd via veilige modus op te starten, maar dit is niet gelukt.
Iemand andere tips misschien?

mvg Thomas

herinstalleren ook al verschillende keren geprobeerd. Heeft geen zin want om de een of andere reden overschrijft hij de bestanden niet. Ik kan hem wel in een andere map installeren, maar dan krijg ik wel elke keer een melding van de beschadigde bestanden en hij blijft CHKDSK uitvoerren bij het opstarten, terwijl hij daarbij niks doet

Dan zul je moeten overwegen om de bestaande partitie te deleten en weer aan te maken.
Daarna formatteren en installeren.
Dit alles gaat prima vanuit de setup cd-rom van Windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan