beschermde pagine met tekst en afbeelding afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris58groen

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2011
Berichten
6
Goedemorgen,
Ik heb een vertaalde site (russisch naar engels) waarop tekst en afbeeldingen staan en wil deze afdrukken. Dit lukt niet vanuit "afdrukken", ook niet als ik deze opsla en ook niet met Print Screen. Opslaan als: webpage, webarchive, webpage, textfile??
Kortom ik heb een probleem, wie kan mij helpen. Bij voorbaat dank voor uw reactie.
groet Astrid
 
Om echt te kunnen zeggen wat eraan scheelt mis ik het een en ander aan informatie. Voor het printen vanuit Internet Explorer kun je via het tandwieltje rechtsboven naar afdrukken gaan en vervolgens afdrukvoorbeeld kiezen. Lukt dit? Zo ja dan stel je het in zoals je wilt en druk je de pagina af. Lukt het niet dan laat even weten wat er niet lukt en of de printer wel print in andere programma's. Indien de printer ook niet print in andere programma's zou ik de interne test pagina vanuit de printer zelf proberen. Dit is wel per printer verschillend. Ook vanuit Windows zelf valt zo'n pagina te printen.
 
beschermde site met afbeelding en tekst

Dank voor uw reactie. Het afdrukken normaal lukt altijd, echter als ik hier naar print view ga, zie ik de naam van de site enz. echter de tekst en afbeelding komen niet tevoorschijn.
groet Astrid
 
Welke site en hoe is die vertaald? Vanuit welke browser probeer je trouwens te printen?
 
Laat inderdaad even weten om welke website het gaat. Mogelijk valt bijvoorbeeld witte of gekleurde tekst weg door het weglaten van achtergronden of iets dergelijks. Ook de manier waarop de website is geschreven kan invloed uitoefenen op de afruk. Dit zou echter niet verklaren waarom je deze website met een print screen vanuit bijvoorbeeld MSpaint niet kunt printen.
 
Laatst bewerkt:
Nou weten we nog steeds niet wat je voor de vertaling hebt gebruikt, ik gok dat daar het probleem zit.
 
beschermde website met tekst en afbeelding......

De betreffende site heeft een keuze voor de russische of engelse taal. In dit geval heb ik engels als voorkeur aangegeven.
 
Misschien zie ik het verkeerd maar ik zie op de Engelse versie van de site überhaupt geen vertaalde tekst staan, alleen:
Optional section text. You can use HTML-tags to fromat this text. Also you can load the HTML-editor to do this.
 
beschermde website met tekst en afbeelding

Goedemiddag,
Heel erg bedankt voor alle tips.

Astrid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan