Beschermingsfout van windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

bordeaux24

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2003
Hoi, ik heb windows millenium op m'n pc geïnstalleerd. Alles ging goed met installeren van drivers en applicatie software, maar de volgende dag wilde windows niet meer starten. ik kreeg steeds de melding: beschermingsfout van windows, u moet de computer opnieuw starten. Ik had de schijf geformatteerd en Win98 geïnstalleerd I.P.V. WinME, maar na dat ik drivers enzo had geïnstalleerd had ik weer het zelfde probleem. :confused:

mijn vraag is hoe ik het probleem kan oplossen

m'n pc; AMD AthlonXP 2400+, 512MB DDR, 120GB 7200RPM hdd, GF4 Ti4200 Vivo, SBLive 5.1, DVD-ROM, CD-RW, 300 Watt voeding.

Hoe luiden de foutmeldingen precies? En wat ben je aan het doen als je die foutmelding krijgt?

Groetjes,
Bennie

Als ik de computer aanzet, dan start windows, als windows bijna is opgestart dan krijg ik de melding; beschermingsfout van Windows, u dient de computer opnieuw op te starten. na deze melding reageert de computer nergens op, alleen op de resetknop drukken helpt dan nog. deze melding krijg ik elke keer. Het lukt me wel om in veilige modus op te starten.

Start opnieuw op met F8 en kies voor de stap-voor-stap optie. We lastig want je moet dan steeds een optie toevoegen en dan de rest overslaan. Maar op die manier haal je wel de "schuldige" eruit.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan