Beste,
ik ben bezig met het maken van een maand planner in Access waarbij een werknemer zijn beschikbaarheid kan aangeven. Hedendaags hou ik dit bij in Excel waarbij iedereen op een papiertje zijn of haar beschikbaarheid doorgeeft waarna ik het invul. Zie onderstaande afbeelding.
Echter wil ik dit volledige veld/planner automatiseren in Access. Het is vrij simpel alleen ik struikel op diverse onderdelen. Wat is de bedoeling?
Naast de bovengenoemde punten is de grootste vraag:
Hoe krijg je het formulier te zien waarbij automatisch de maand, weken, dag en bijbehorende datums worden weergegeven zoals op bovenstaande afbeelding.
Alvast bedankt voor het meedenken.
ik ben bezig met het maken van een maand planner in Access waarbij een werknemer zijn beschikbaarheid kan aangeven. Hedendaags hou ik dit bij in Excel waarbij iedereen op een papiertje zijn of haar beschikbaarheid doorgeeft waarna ik het invul. Zie onderstaande afbeelding.
Echter wil ik dit volledige veld/planner automatiseren in Access. Het is vrij simpel alleen ik struikel op diverse onderdelen. Wat is de bedoeling?
- De huidige maand wordt automatisch weergegeven met bijbehorende weken, dagen, data.
- Je kan "bladeren" tussen diverse maanden
- Een werknemer dient simpelweg door een kruisje in het vakje te zetten zijn beschikbaarheid aan te geven
Naast de bovengenoemde punten is de grootste vraag:
Hoe krijg je het formulier te zien waarbij automatisch de maand, weken, dag en bijbehorende datums worden weergegeven zoals op bovenstaande afbeelding.
Alvast bedankt voor het meedenken.