Besmet ? Geen opstart iconen meer aanwezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

bintang

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2004
Hallo,

Ik zit met een probleem. Op mn laptop zijn de opstart iconen onder 'Start - Programma's' verdwenen (zie screendump / error.JPGbijlage).
Laptop is voorzien van Windows7.

Kan een virus dit veroorzaakt hebben en hoe krijg ik de oude situatie weer terug ??

grtz,
Bintang

oude situatie terug zetten: systeemherstel

Maar misschien is een keer goed virusscannen ook een goed idee als je geen actieve virusscanner hebt. Je kan gratis gebruik maken van Microsoft Security Essentials als je een legale windows hebt (beschermd ook). Anders kan je eventueel nog goed nascannen (aangeraden) zoals vermeld in dit topic: klik

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie snelle reactie !!!!

Systeemherstel had ik al geprobeerd echter mislukt dit constant.

Alle andere adviezen / tips zal ik straks nog gaan uitproberen.

Thnx !!!

grtz,
Bintang

oude situatie terug zetten: systeemherstel

Maar misschien is een keer goed virusscannen ook een goed idee als je geen actieve virusscanner hebt. Je kan gratis gebruik maken van Microsoft Security Essentials als je een legale windows hebt (beschermd ook). Anders kan je eventueel nog goed nascannen (aangeraden) zoals vermeld in dit topic: klik
je kan beter de gratis versie van avast!7 antivirus installeren, die is veel beter an die microsoft security essentials....nadien download malwarebytes antimalware de gratis versie ervan en scan daar ook is mee en verwijder eventueel wat MBAM vindt oke?
laat maar iets weten wat het resultaat is ;)

Allen dank voor de reacties !!!!

Uiteindelijke resultaat was dat de iconen nog steeds niet terug kwamen en heb toen besloten om een nieuwe W7 installatie uit te voeren.

Thnx !

grtz,
Bintang

Was het niet makkelijker geweest als je systeemherstel ha gebruikt? Het is een stuk sneller!

Zoals aangegeven in posting 4 hielp een systeem herstel niet bij de TS'r;)

Tevens stond het topic al als opgelost

Weet ik, tenminste tweede keer dat ik poste, maar ik wilde effe duidelijk maken dat je niet altijd lastig hoeft te doen voor iets simpels als dit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan