besmet met spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

syncursist

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Ik vermoed dat ik besmet geraakt ben met spyware. Telkens ik in de resultaatlijst van Google een site aanklik krijg ik niet de aangeklikte site maar wel reclame en sex.
Ik scande mijn computer reeds in veilige modus met hitmanpro maar het probleem blijft.
Heeft iemand soms een tip. Hartelijk dank.

download adaware update het eerst voledig en doe vervolgens een scan en verwijder alle gevonden virussen download vervolgens Spybot Search & Destroy update het volledig en scan vervolgens de pc. heb je hierna nog problemen doe vervolgens wat puppie zegt.

Laatst bewerkt:
Dit lijkt me vrij hardnekkig, en omdat je al gescand hebt met Hitman Pro ( die je inderdaad moet deinstalleren: de losse programma's zijn beter, hier meer info daarover ):

Hier lees je hoe je een Hijackthislogje moet maken, en je kan ze plaatsen bij de sites aangegeven door puppie.
Lees ook even een eventuele sticky, bovenin de HijacktThis-sectie van de aangegeven sites.

dank je wel

Dank je wel Puppie, Michiel en Michael. Ik heb niet alleen mijn malware kunnen verwijderen maar ik heb ontzettend veel bijgeleerd met alle jullie tips.

Mooi dat je er wat aan hebt gehad!:thumb:

Nog even voor info als je nog wat zoekt:

Gratis Anti-virus:

- Avast
- AVG
- AntiVir

Betaalde Anti-virus:

- NOD32
- Kaspersky
- BitDefender
- TrendMicro

Gratis Firewall: