Besmet met virussen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre Linoge

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2005
Goedemiddag

Ik heb 2 virussen mogen ontvangen, nl:
Win32:cycbot-AT
Win32:Alureon-FR

Ik heb Avast, Malwarebytes en Spybot gebruikt, en voor zover de meldingen ben ik ze kwijt, alleen iedere keer bij het starten van de PC komt er een melding dat de cd-rom voor de HP-Assistent (printer) geplaatst moet worden.

Iemand enige tips hoe ik hier vanaf kom??

BVD
Andre Linoge

Zo te zien heb je wel de meest logische opties gedaan om er vanaf te komen..
eentje niet, die ik me wel kan bedenken, Probeer met CCLeaner je register op fouten te controlleren! en fix ze.. als dat niet werkt weet ik het ook niet..
Dan lijkt me het beste om een herstelpunt te laden of je pc geheel te formatteren :S

pc formatteren is wel gelijk rigoreus voor zo'n melding :).

mocht je inderdaad in het bezit zijn van die printer, her-installeer de drivers hiervoor. heb je dat apparaat niet, dan maak inderdaad een register scan met de register scanner van ccleaner, deze kan eventueel dit soort sporen weg halen.

andere manier is om via msconfig dit uit te schakelen ( tabblad opstarten, en / of tabblad services ), als de desbetreffende HP service erbij staat natuurlijk :).

Inderdaad even Register controleren en opschonen met CCleaner en in CCleaner kun je ook die HP opstart uitschakelen en evt. ook andere onnodige dingen die opstarten :thumb:

De driver van je HP printer geheel verwijderen van je systeem via het Configuratiescherm, de computer opnieuw opstarten, de HP driver weer installeren en Schijfopruiming laten lopen en de troep verwijderen.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan