besmet??

Status
Niet open voor verdere reacties.

meelman

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Ik heb net een pc'tje binnen en als ik hem opstart (W98SE) start hij alles dubbel op (het staat ook dubbel aangegeven in msconfig) Dan loop ie vast. Ik moest hem steeds resetten, maar na wat gepruts (veilige modus) lukt het om alles uit te vinken en te rebooten. Vervolgens probeertie om alles 3x op te starten...

Dit lijkt mij een virus, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wat is dit, hoe werkt het en hoe haal ik het weg?

Ik heb nog geen internetverbinding op die pc en ik ben ook een beetje bang om hem in het netwerk te pluggen (ik wil geen gerommel met bootbestanden op mijn eigen pc) dus housecall is geen optie.

Zet er NAV op en update hem met een CD die je op een andere PC gedownload (en gebrand) hebt.

daar zat ik ook al aan te denken maar dan moet ik een beetje met hardware gaan rommelen, (er zit geen cd-romspeler bij) en daar heb ik nu niet zo'n trek in.

Zou 't veilig zijn om hem aan het netwerk te steken?? Kan zo'n virus, want ik neem aan dat het dat is, 'overspringen' ofzo??

Hij hangt aan het netwerk, ik heb alleen een klein probleempje met de toegang, maar dat komt wel goed.

Ik ga nu F-PROT proberen. Ik ben benieuwd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan