Besmetting malware

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivonnewierink

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2014
Dag allemaal,

Sinds vandaag heb ik een overload van ongevraagde rommel op de webpagina's staan (gebruik Firefox). Volgens de omschrijving "ads by coollinks" Het is om gek van te worden.

Ik zag hieronder een tip, die ik heb uitgeprobeerd: Malwarebytes gedraaid, opnieuw opgestart, adwcleaner gebruikt, opnieuw opgestart, herstelpunt van 2 weken terug gestart, die niet wordt uitgevoerd, want na het herstarten verschijnt de melding dat het herstelbestand is beschadigd.

Ik heb gekeken in het configuratiescherm, programmaoverzicht, gesorteerd op datum, maar daar is dus echt niks bijgekomen (ja, nu dus de anti-spam programma's)

Ik ben een beetje ten einde raad, iemand nog een tip?

Groet, Ivonne

Ik hoop dat dit goed gaat, ik heb mij daar geregistreerd, en wacht al bijna een uur op de bevestigingsmail (nee, zit niet in mijn spamfolder). Ik heb al een aantal keer gevraagd deze mail opnieuw te sturen. Er komt niks binnen, en er is geen "contact"- link op het forum :(

Ik z nu (5 minuten) te wachten op een 2e registratie. Met andere naam-mailadres. Misschien vergezocht, maar kan deze afzender ergens worden geblokkeerd?

Dat zou inderdaad heel goed kunnen, Hotmail adressen worden op meerdere fora geweigerd.

Luitjes hebben het daar erg druk dus je moet soms wat geduld hebben.
Ik lees mee......;)

Laatst bewerkt:
En, opgelost, schoon, maagdelijk.
Wat een lol moeten de makers van die ellende ervan hebben :(, ik kon mijn muis niet meer over het scherm bewegen, elk plaatje knalde open met reclame, zelfs vanuit de hoeken kwam het naar me toe.
Ik had alleen heel graag willen weten waar het vandaan kwam, want ik heb NIETS gedownload. Beslist niet.
Nou ja, het is gelukt, blij blij. Jullie ook bedankt!
Hier mag een slotje op!

Zijn goed hè daar met de logjes :D

Je mag zelf even de status van je vraag aanpassen naar opgelost.

Edit: Ik zie dat je nog niet klaar bent op Hijackthis.......

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan